2381
Sök

Musik man är less på...

7 120 Inlägg
22 juni 2008
#21
JapMax skrev:
Det är ju ganska känt att hiphopare och hårdrockare inte går ihop, så vi kan ju sluta där innan de blir krig! smile

haha, fast jag är fan som dig.. fast tvärt om, jag lyssnar en del hiphop.. samidigt som jag slår på en och annan metalslinga, typ children of bodom kan va bra ibland.

Men framför allt älskar jag eurodiscon och dancen, länge leve 90talet big_smile

O till frågan, jag hatar takida och all annan jävla mainstream rix fm skitmusik! Fan spyr på skiten
+1 till dig! big_smile

175 Inlägg
22 juni 2008
#22
slaggo skrev:
I stort sett all musik som spelas på Rix FM och sånt skit, bläää!
Då är vi åtminstone två!!

362 Inlägg
22 juni 2008
#23
Schlager å dansbad....

FyFa´n Blir ärligt å uppriktigt Heligt förbannad när nån Drar på Lasse J-a Stefanz!!!
Vilket Skit, De e bara i Sverige vi har detta äckliga dansbandsfenomen....
Varför måste de finnas jusst här?!?!????


101 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
#24
Shorty666 skrev:
Schlager å dansbad....

FyFa´n Blir ärligt å uppriktigt Heligt förbannad när nån Drar på Lasse J-a Stefanz!!!
Vilket Skit, De e bara i Sverige vi har detta äckliga dansbandsfenomen....
Varför måste de finnas jusst här?!?!????
Jag lider med dig... sad alla dessa "en gitarr å en sol som lyser som din kärlek...den lyser staaaaaark..." DYNGA!

Varvstopp?

712 Inlägg
22 juni 2008
#25
R&b
Senast redigerat av T16_AeRo (22 juni 2008)


En gång Volvo, alltid Volvo
165 Inlägg
22 juni 2008
#26
Allt som spelas på radio
Schlager
R&b
Nyare hip hop

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
22 juni 2008
#28
Eddie meduza och sån skit, sån raggar musik tål jag bara inte, jag känner mig äcklig då jag hör skiten. Annars så spyr jag rätt mycke på r&b såsom han nejjo eller vafan han heter. Usch bort med all skräpmusik som antinen handlar om runk och att vara dyngfull eller nån tjej som nån jäkel älskar och vill "get down and make some love" med.

Usch

Mollllgan
22 juni 2008
#29
Turbomatte skrev:
Eddie meduza och sån skit, sån raggar musik tål jag bara inte, jag känner mig äcklig då jag hör skiten. Annars så spyr jag rätt mycke på r&b såsom han nejjo eller vafan han heter. Usch bort med all skräpmusik som antinen handlar om runk och att vara dyngfull eller nån tjej som nån jäkel älskar och vill "get down and make some love" med.

Usch
lollol

Sammt  Nationaltetaren o sånnt...

68 Inlägg
22 juni 2008
#30
All jävla hip hop och Rapande e för jävla ledsamt...samt melodifestivalen...man tröttnar efter 150ionde gången man hörde Hero...jävla skit musik


+Uppfinnare+
643 Inlägg
22 juni 2008
#31
Herman666 skrev:
Måste även tillägga att jag hatar Per Gessle... Seriöst... Vill jag höra någon "sjunga" så som han gör kan jag skrämma en unge som cyklar så han slår kronjuvelerna i styret och säga åt han att sjunga nåt från det där jävla albumet mazarin... Men det vore ju taskigt mot barnet. Att sjunga nåt Gessle har gjort måste ju vara hemskt.
lol lol lol

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Better than God \o/
1 883 Inlägg
22 juni 2008
#32
Den där jävla Pirelli med Arlandapannan vill jag fan varken se eller höra. Kan den hemska kärringen krypa ner under en sten någonstans?

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
22 juni 2008
#33
MrTurbo skrev:
Den där jävla Pirelli med Arlandapannan vill jag fan varken se eller höra. Kan den hemska kärringen krypa ner under en sten någonstans?
WORD! misstänker att hon kommer från mars faktiskt med tanke på utseendet roll!


276 Inlägg
22 juni 2008
#34
vad alla ska klaga på hiphop jag gillar inte heller RapForCash hiphopen som 50 cent o eminem å sånt men det ni som klagar på hiphopen inte höär är underground hiphop/rap som har en mening och substans i sig. men för att gå tillbax till topicen så gillar jag inte heller som sagt RapForCash och shlager nån shlager låt går väl an men i det stora hela e det mest skit


ClubJDM
531 Inlägg
22 juni 2008
#35
Jason Mraz - I'm Yours

den går ju hela nätterna på MTV
Jobbigt


276 Inlägg
22 juni 2008
#36
WaoW skrev:
Jason Mraz - I'm Yours

den går ju hela nätterna på MTV
Jobbigt
den e ju skön men det e v'äl bara att byta o inte lyssna om den går för ofta!!!winkroll


33 Inlägg
22 juni 2008
#37
Felax skrev:
ALL techno o trans skit.. sen all musik över huvudtaget varför slänga in det o ta bort motorljudet? det är mest störande..
Well, that's your opinion. Jag är säker på att det finns en hel drös av folk här inne som älskar sån musik. Själv känner jag ett enormt adrenalin av sån musik och vill gärna stampa lite hårdare på gasen.

men iaf, till ämnet. Jag hatar Perelli - Hero och all annan komersiell skitmusik som spelas i det här landet. tål det inte
Senast redigerat av ts33518 (22 juni 2008)

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
2 juli 2008
#38
Herman666 skrev:
Måste även tillägga att jag hatar Per Gessle... Seriöst... Vill jag höra någon "sjunga" så som han gör kan jag skrämma en unge som cyklar så han slår kronjuvelerna i styret och säga åt han att sjunga nåt från det där jävla albumet mazarin... Men det vore ju taskigt mot barnet. Att sjunga nåt Gessle har gjort måste ju vara hemskt.
Word - ggr 10! wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
2 juli 2008
#39
Helt ärligt är jag trött på all musik för tillfället, en resa till Rovaniemi i norra Finland på cirkus 120 mil enkel resa fram och tillbaka och nu en tripp till Ullared på fan vet vad. Stäng av bilsterio fan! big_smile

1 062 Inlägg
2 juli 2008
#40
Alla låtar som radiostationerna kör ca 20ggr om dagen i repris för att dem är "inne" och de får betalt för att nöta ut dessa låtar!!

"You Go, we go!"


Sök