man ska inte ens behöva ragga;) de kommer bara fram till en om man går rakt förbi dem ju hahah
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.
damma av bilen (Amerikanskt stuk sent 50 tidigt 60-tal), ner med rutorna (cab om sådan finnses), dra på ljudsystemet och sätt på musik av typ rock'n'roll.
Solbrillor på, armen ut. Sen så är det bara dags att ragga runt
ett tips kör inte volvo för då går det åt helvete.... endast snuten du lyckas ragga upp då...
Senast redigerat av alex_side (22 juni 2008)
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Är man ett fruntimmer räcker det gott med att göra en tråd i off topic-avdelningen på garaget.org varpå varenda kille som ser tråden kommer att klicka in på nämnda fruntimmers presentation och vidare till galleriet för att spana efter bättre bilder.
Något sånt tror jag
PS *been there, done that*
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Är man ett fruntimmer räcker det gott med att göra en tråd i off topic-avdelningen på garaget.org varpå varenda kille som ser tråden kommer att klicka in på nämnda fruntimmers presentation och vidare till galleriet för att spana efter bättre bilder.
Något sånt tror jag
PS *been there, done that*
Hahaha.. joo.. Då blir de en besvikelse för dom killarna som kollar mina bilder
Kärlek växer inte på träd, de byggs i japan ;) | Linuz<3