haha jag bara väntade på den komentaren.. vi ska köra bara för att det är kul och för att vi alldrig kört seriös race ngngång. om vi kommer sist?japp! men vem bryr sig jag kommer att finnas på allas läppar ändå:P det är precis som du har i din signatur- "Life is short have fun" och jag vill lova dig att alla som ser bilen de skrattar:D
Däcken kommer åka på som ballhetshöjjare sen får man ta av dem när man sak åka någonstans:P
/B
Jo, det e sant man ska ha kul! ...sedan är det ju ganska intressant att man tycker att en Micra inte är så slö och att man får idéer om 402m med en sån bil utan att trimma den knappt, man kan ju nästan tro att ni tror er ha en chans att få en bra tid eftersom ni lättar den och tjaffs...
Kör orginal om ni bara ska köra för att det är kul och bara försöka vara ett skämtsamt inslag, allt annat är hyffsat meningslöst om man inte klämmer i en 350hk motor i den...
Nä ja ska inte va sån, man ska la börja nånstans, lycka till!!
Ballhetsfaktorn är det som spelar in här när det gäller lättningen å sånnt, nånstans ska man ju börja. Roligare att börja på nått lågt å jobba sig uppåt än att inhandla något färdigt trist.
Haha, vafan?? Jag kan ju sponsra er med min Golf annars, den har ju typ 75hk. Eller så kan ni få racea mot den...
hade vart kul och se hur lika vi går isf på säve, om du ska dit:P
Hehe, jag ska nog dit med då är Golfen redan skrotad. Ska isåfall köra min nya 3000GT med 637hk. Siktar på en 11s repa iallfall. Så vi hamnar inte i samma klass.
hehe du måste ju bränna på däcken! en iofs tror ja inte de går bättre med dem torra däcken hehe men lätt att man ska dit och kolla om de inte är dåligt väder!
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Inte för att va elak men det va inget nöje alls att se dig köra, bara töntigt långsamt ... de flesta bilar har mycket högre sluthastighet på 201m... ...men hoppas du lärde dig nåt av det så du kan gå vidare i din streetrace-karriär
det är just därför som jag inte lägger upp ngt seröst projekt på garaget. för att man får sånna inlägg som ovan. om man har en åsikt och vill säga ngt som är konstruktivt så är det Okej. ,men bara för att man kan så ska man skriva att man är en idiot. du kunde väll ha kommit fram och sagt hejs istället.
jag kan säga att alla i min klass (Framhjulsdrivet) tyckte att det va ett kul grejj bara. jag har alldrig träffat så mycket folk som har kommit fram och snackat om bilen och med mig om allt möjligt.
så sluta va så negativ HELA TIDEN! och du, det är Dragrace....
Måste säga att ja tycker att detta vart en skit kul grej:D skit samma om det vart kassa tider:P men nu vet man ju vad en micra kan prestera standard:cool: ni måste ju bygga vidare på den:P halva jobbet e ju redan gjort:D