2927
Sök

Värderat min bil fel ?

517 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
evil_ananas skrev:
ser konstigt ut med så många nya meningar och på konstiga ställen så att det inte blir någon rytm i läsningen.

Lycka till med försäljningen, du lär behöva det

Bättre så ?

/Martin - Wolfsburg GTI

16 197 Inlägg
1 juli 2008
36.000???

helt galet dyrt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

48 Inlägg
16 197 Inlägg
1 juli 2008
purjasin skrev:
Vem vill ha en sån?

dom e ju rätt kul å köra men inte till de priset..

köpte själv en Jetta 16V -88 för ett par dar sen.. såå tokigt bra skick för endast 6000.

så ja skulle aldrig betala 36.000 för den

"Testar man inte så får man aldrig veta"

517 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
purjasin skrev:
Vem vill ha en sån?

Seriöst, är det lönt att skriva... vem fan vill ha en audi, vem vill ha en bmw, vem vill ha en GMC. Helr irrelevant.. Skriv nån annanstans...

/Martin - Wolfsburg GTI

517 Inlägg
1 juli 2008
Ser bättre ut, men får jag säga en sak till bara. En. Kort på grusväg ger enligt mig inga bra vibbar, det känns som du bor i skogen o kör 3 km grusväg varje dag. Nu kanske det är så, men visa inte det för kunden förrens dom sett bilen. Kosta på några kronor och lägg ut fler bilder. Inte denna eller denna bilden, lägg ut flera. O som jag tidigare sagt, visa att det finns Golfar med sportstolar i! O ta bilder mitt på dagen, det är annonsbilder du ska lägga ut, inga konstverk.
Därmed inte sagt att korten är fula för det är dom inte, tvärtom.

Mvh Erik

Förresten, kolla gärna in Massse här på garaget. Där är min fd GTI. Första bilden hade jag som annonsbild.
Senast redigerat av ErikAxelsson (1 juli 2008)

8 883 Inlägg
1 juli 2008
Fortfarande lite galet pris på bilen, men har du tur så kan du få den såld till det priset men du lär få vänta rätt länge.

Fotograf på tierpidag.se

Avstängd
1 557 Inlägg
2 juli 2008
Jag tycker det ser bra ut nu smile Kanske lite högt pris fortfarande men det märker du säkert själv i så fall..
Lycka till smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Sök