Om du tycker om bakjhulsdrivet med lite klös i ska du absolut köpa en Nissan 200sx s13 modellen. Både styling och trimvänlig dessutom kan du få en riktigt sjysst för 40-50 kaker.
I do whatever the voices in my head tell me to do!
Om du tycker om bakjhulsdrivet med lite klös i ska du absolut köpa en Nissan 200sx s13 modellen. Både styling och trimvänlig dessutom kan du få en riktigt sjysst för 40-50 kaker.
S13 är väll inte direkt trimmvänlig? Kostar ju skjortan att trimma bojsänket(ca18det)
S13 är väll inte direkt trimmvänlig? Kostar ju skjortan att trimma bojsänket(ca18det)
Klart dem är Det är när man går över 300 häst d börjar kosta,då man måste byta ut kolvar/stakar,,
Klart dem är Det är när man går över 300 häst d börjar kosta,då man måste byta ut kolvar/stakar,,
Jag tycker de låter på alla som att de börjar kosta fan redan vi 250hk. Men de är iaf en bil som jag förmodligen skulle tycka är roligast av de som är nämda eftersom att den driver i rätt ände. Men sen åker jag till en polare och vill inte ha en sån längre
Tack för alla råd... Min polare hade en 200sx (som blev påkörd av en linjebuss förövrigt) men... alltså jag vet inte... Jag tror jag hellre väljer en MK3 stock över en 200sx Jag vet inte.. nåt med sx:an som jag inte riktigt tycker om... utseendemässigt altså... men jag kan inte sätta fingret på det. :x
1. Calibra 2. BMW E36 3. VW Golf 3 4. Saab 900/9-3 5. Volvo S/V40
Mina topp fem, ligger dock i lite olika prisklasser... En calibra är billig, lätt att få stuk på och billig i drift. Inte att förakta när soppan kostar 14 kr litern...
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Fan... nu har jag kikat runt lite till... vart toksugen på CRX nu bara för det .... va fan ska jag göööra? >.< Det kommer sluta med att jag sitter och runkar framför blocket.se i typ två år till och inte kommer loss...
Ehja. Jappse har varit första valet typ hela livet. Har bott i tokyo yao.... Och dra åt helvete är finns det feta bilar. Min japanskalärare var hobby-racer och åkte ut och rejsade på helgera. Han visade till och med film för klassen när han driftade runt med sin lite för fräscha EVO på nån bana vid Mount Fuji.
Vi brukade snacka bilar emellan lektionerna, och när vi var på field trip så typ... snackade vi supror en hel eftermiddag, och jag tror att klassen blev lite sur för han typ sket i att berätta om kulturarvet när vi var och kollade in tempel!
Ehja. Jappse har varit första valet typ hela livet. Har bott i tokyo yao.... Och dra åt helvete är finns det feta bilar. Min japanskalärare var hobby-racer och åkte ut och rejsade på helgera. Han visade till och med film för klassen när han driftade runt med sin lite för fräscha EVO på nån bana vid Mount Fuji.
Vi brukade snacka bilar emellan lektionerna, och när vi var på field trip så typ... snackade vi supror en hel eftermiddag, och jag tror att klassen blev lite sur för han typ sket i att berätta om kulturarvet när vi var och kollade in tempel!
Ehh va?
Vilken kryddad historia du!
Han sa ju iofs att han var en drömmare så vi får ha överseende
...Va? ... Tror folk att jag ljuger? Ska vi ta ett snack... på japanska kanske? これの意味分かったら分かるそ。。。 嘘つきじゃないよ! 一年間日本に日本語を勉強したんだせ! Att vara drömmare är en sak, men kalla mej fan inte lögnare då blir jag sur! Det var inte mer än 3 månader sedan jag kom hem därifrån, jösses...