tjaa en mazda 323 skulle jag nog inte vilja ha
är inte så mkt krut i dom för pengarna ( en polare har en 323 f doch men med rally som du sa har jag ingen aning om
)
sen är jag ju såld på audin och dra lite 4hjuls ställ och med stressfläkt står ingetting still
men älskar bmw:s 6:or är så förbannat sköna på höga varv
men nackdelen med audi s4 är ju ufo bromsarna
och jag måste nog köpa en -94 då och då stiger priset ganska bra tror jag :S
sen angående saab så är det klassikt att deras lådor alltid far, Sen ifall det blir riktigt seriöst motorbygge av bilen skulle det inte kännas så rätt,därför har en tendens att inte gå så bra ihop me framhjulsdrivna bilar
höhö ne men måste spekulera lite mer , gärna lite mer för och nackdelar om alla bilar
kom gärna på förslag om andra bilar ? så länge det inte är nån sur gammal 240 ticare, är inte så coolt å komma i en sån med tanke på att jag drar dom typ nu :S
men som sagt är helt öppen för förslag men just för tillfället står det mellan audin och bmwn, skulle gärna ha en bil med stressfläkt men dom bruka ju ha förbannat mkt problem ifall man börja leka lite me laddtryck. men får hoppas på några riktigt seriösa inlägg nu så man kan få sej en skön bil å köra med
och angående bmw:n drar mkt soppa tycker då inte jag ? min drar runt 1L/m i 110 blås ( långkörning ) och det tycker jag inte är så överdrivet mkt, men min mätare kanske inte stämmer heller då men,
förbannat vad jag skriver min rast är ju snart slut haha.