Jag ska börja med att svar på dina frågor.
*Det e totalt omöjligt att säga hur många gånger du kommer bli stoppad av polisen, vilket du säkert förstår.
*Å det e väldigt mkt beroende på vilken polis som eventuellt stoppar dig om du får dra den på plats å på såvis komma undan....men du ska nog inte räkna med det.
Summan av det hela e att tona inte om du inte har råd med en böter!
Så nu till det "övriga" i tråden.
*Jag vet bilar som krockat med tonad framruta, var inte den bilistens fel, å det var inte i det fallet något som helst bekymmer med försäkringsbolaget lr polisen.
*Jag har själv besiktigat bilar med tonad framruta å den har gått igenom.
*Visst kan man ta på sig ett par solglasögon å köra runt med för att testa, men då får de ju inte var mörkare än ev. toning. Men det blir endå inte samma sak...
*Å jag förutsätter att TS inte tänker tona med den mörkaste filmen han kan hitta på marknaden....utan snare ngt av det ljusaste. Då ser jag inget direkt bekymmer med det, man ser utan bekymmer ut!
Å sen får man ju anpassa sin körning lite därefter å kanske var lite extra uppmärksam på sin omgivning...ngt även många utan toning skulle behöva....
*Angående utseendet när det gäller toning varvet runt på en bil så tycker jag det e super snyggt!!
Men som tur e så e smaken olika även inom bilstyling!
Så nu har jag inte mer att tillägga...nu blir det frukost!