3518
Sök

Strul med tjejen

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 juni 2008
Oj då sitter du nog i skiten om du kalla henne H- ordet. De kommer du inte undan så lätt med yikes
De finns aldrig nåt försvar till de så de hjälper inte vad du säger eller gör riktigt för att ta bort de. Men du får ju iaf åka till henne o prata, inte sms/telefon..

FreddeK
27 juni 2008
1000poäng till dig att du inte fick henne att köra rattfull. för det gjorde hon väl inte vad jag förstod?

Professional dreamer
398 Inlägg
27 juni 2008
För det första; Hur dum är man inte om man ens tänker
sätta sej bakom ratten onykter? Sådana själviska personer har jag svårt för.

Att sedan bli sams med tjejen efter du sagt H-ordet, så är
det väl bara att dra fram charmen, en blomma som ngn sa, och
verkligen visa att du ångrar dej!
Glöm inte att prata ut om det som hände bara, så att båda förstår
vad det var ni blev arga och ledsna för.

smile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
27 juni 2008
Boostrider skrev:
Bad henne att dra åt helvete å kallade henne ho*a yikes

Bra sätt att övertala någon på. Förstår mig inte på folk som bråkar med flick/pojkvänner på det viset. Man tjänar NOLL på det.

Whine whine!

396 Inlägg
27 juni 2008
Urkas skrev:
Boostrider skrev:

Bra sätt att övertala någon på. Förstår mig inte på folk som bråkar med flick/pojkvänner på det viset. Man tjänar NOLL på det.

Han blev lack och kunde inte kontrollera sig. shit happens.-

Professional dreamer
398 Inlägg
27 juni 2008
johanhhh skrev:
Urkas skrev:
Boostrider skrev:

Tror jag händer alla att man säger något av ren ilska, ångrar sej
och verkligen skäms över hur man reagerat.
Been there, done that cool

..Sedan finns det ju filbunkar som inte reagerar alls!wink
Senast redigerat av hedeknasan (27 juni 2008)

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

396 Inlägg
27 juni 2008
hedeknasan skrev:
johanhhh skrev:
Urkas skrev:

Tror jag händer alla att man säger något av ren ilska, ångrar sej
och verkligen skäms över hur man reagerat.
Been there, done that cool

..Sedan finns det ju filbunkar som inte reagerar alls!wink

PRECIS! Jag kan vara både och:P Men att man reagerar sådär är ju förklarerligt(Stavning?) Men jag tror fler hade reagerat om han hade sagt okej vad bra.

9 Inlägg
27 juni 2008
Inte det bästa att kalla sin flickvän..även om man inte menar det..det är nästan lika
allvarligt som att köra efter två öl..bäst att du försöker pratá med henne mellan fyra ögon..
inte på telefon..sen be om ursäkt, älskar hon dej kommer hon förlåta dej..

Born From Jets

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
27 juni 2008
Sätt på hennes bästa tjejkompis,garanterat att hon hör av sig ,men om hon säger nå vackra eller snälla ord vete fan men garanterat att hon hör av sig big_smile

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 juni 2008
M3Tim skrev:
Sätt på hennes bästa tjejkompis,garanterat att hon hör av sig ,men om hon säger nå vackra eller snälla ord vete fan men garanterat att hon hör av sig big_smile

Lite nyfiken bara:  Hur länge varar dina förhållanden i genomsnitt ??   tongue

Boost: Vänta till kvällen när du vet att hon är hemma och *åk hem till henne* och tala ut om det här och se till att du verkligen får henne att förstå hur mycket du ångrar vad du sagt.
Senast redigerat av TBOC_Razor (27 juni 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
27 juni 2008
min ide kanske inte är nå vidare ändå ,då mina förhållanden brukar gå åt helvete 
men lite humor e det ju

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
27 juni 2008
ja säger de här i samma tonläge som nån från fab 5 skulle säga de för ja e i chock : OOOOOOOH MYYYYY GOOOOOD . asså orka bry sig...helvete nu säger ja ifrån ! DU FÖRSTÖRDE MIN HELG !

Inspiration comes standard

350 Inlägg
27 juni 2008
hur gammal är denna tjej ? låter som att hon e väldig omogen i allafall, eftersom att du ville inte att hon skulle åka i fyllan o du försöker o få henne o låta bli sen när du blir arg på henne o säger nått dumt vilket jag inte vet vad, men då blir d liksom att du är skurken i d hela , så är dom flesta tjejerna har jag märkt  att dom vänder på saker o ting , helt plötsligt är d äns egna fel. .

men som sagt hur gammal är hon ? o vad sa du för dumt .

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 juni 2008
kovamies skrev:
hur gammal är denna tjej ? låter som att hon e väldig omogen i allafall, eftersom att du ville inte att hon skulle åka i fyllan o du försöker o få henne o låta bli sen när du blir arg på henne o säger nått dumt vilket jag inte vet vad, men då blir d liksom att du är skurken i d hela , så är dom flesta tjejerna har jag märkt  att dom vänder på saker o ting , helt plötsligt är d äns egna fel. .

Han sa ju innan vad han sa till henne.

Han kallade henne hora och bad henne dra åt helvete, eller något liknande (står längre upp i tråden).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
27 juni 2008
ni låter som ett bra par iaf..

Inspiration comes standard

350 Inlägg
27 juni 2008
TBOC_Razor skrev:
kovamies skrev:

Han sa ju innan vad han sa till henne.

Han kallade henne hora och bad henne dra åt helvete, eller något liknande (står längre upp i tråden).

my bad palla inte läsa hela tråden denna datorn är från 1995 så d går ingen fort direkt ,

hur gammal är hon , tycker ändå hon beter sej omoget, hon kanske har andra bekymmer / tankar om er  två, eftersom hon håller på såhära.

Tyskstuk.se
630 Inlägg
27 juni 2008
åk o snacka med henne. Men låt inte det du sa till henne vända hela grejen mot dig! Det va faktiskt hon som började med att bete sig jävligt omoget, vilket ledde till att du blev arg..  Hade du inte sagt det till henne så hade hon ju inte haft några argument

528 Inlägg
27 juni 2008
Hälsa henne att du på något sätt ska arbeta på ditt sätt att hantera svåra situationer samt att du också ska försöka planka in på en SFI-kurs.

Professional dreamer
398 Inlägg
27 juni 2008
..Eller så var det ett helt vanligt bråk? (..Med ett onödigt H-ord inblandat cool )
Det ska storma i alla förhållanden, annars vore det väl något fel?
Senast redigerat av hedeknasan (27 juni 2008)

Sidledesförare
268 Inlägg
27 juni 2008
Lär dig kontrollera kontrollera humöret och acceptera att folk inte alltid kommer vilja ta emot dina råd hur än bra de är, att tappa humöret och förolämpa eller hota hjälper aldrig. Det enda du kan göra är att informera personen om vad du tycker och försöka förklara varför, ta med dom vinnande argumenten och vägrar personen efter detta att lyssna på råden så kan du inte mer än avsky personen för det.

Man vet aldrig, före man vet

Sök