4034
Sök

Då var den besiktad..

55 Inlägg
25 januari 2006
Trådstartare
Japp..så nu slipper ni mitt tjat hehe..fick 4 fel vilka 2 var onödiga haha...
Har säkert sett min tråd om bromsljuset bak ja självklart så lös det ju vitt istället för rött haha har ju inte kollat det då den stod i garaget..sen fick jag inte ha min toning på blinkers för de blinka inte orange utan rött..blä på dem...
Sen när man bromsa så blinka vänster blinkers haha å dubbel blinka helt cp.! Men det får din bil fixa de som rört med de när de har fixat bilen...

Å sen ett till Lambda värdet var för högt var 1.20 vet inte om det är jätte jätte mkt men kanske itne så konstigt om bilen stått still i 3 mån å kördes i 5 min innan dit..så jag chansar att köra den ett tag tills nästa å hälla sådant mög i bensinen å hoppas på tur!!!

Så jag klara mej bra smile Annars var bilen fin,var 1mm för att inte komma över typ hehe...

21 761 Inlägg
25 januari 2006
Ja just ja, bilen var också fin ja.  Men det var väl bra att det inte blev flera fel.

Colaberoende
1 219 Inlägg
25 januari 2006
Röda blinkers??? Finns ju som standard fast då på äldre bilar..

Jag fick en sur gubbe som tyckte mina framblinkers blinkade för rött och ville anmärka på det pg.a att rött ljus framåt är inte tillåtet.. men Bakåt borde det vara tillåtet.

Tur att det inte var värre ändå.. och att spoilern klarade sig.

/Ena

9 108 Inlägg
25 januari 2006
Varmkör bilen REJÄLT innan nästa besiktning då smile Ha gärna nästan tom tank och ha i någon/några flaskor K-sprit (finns att köpa på macken)

Då ska det inte vara några problem med avgasvärden i alla fall hehe!! wink

Det var ju ganska enkla fel i alla fall!!

362 Inlägg
25 januari 2006
ang. blinkersproblemet.. vi har haft samma problem på två av våra bilar hemma också. går att fixa på 2min. dra bara en extra "jord" i karossen från blinkersen bak så funkar det nog sen...

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

55 Inlägg
25 januari 2006
Trådstartare
Haha jag e ju tjej å blond tongue kolla pappret igen å såg att han hade inte slagit ner på färgen där bakså den slipper jag ta bort hehe så det var ju bara några småfel smile

Japp,ska köra å köra å köra ha ha

Sök