krutmats skrev:
Blir sååååå jäkla fint Victor!!! ojojoj
Vill också veta mer om dina planer för ventilkåpan!! panelen ser underbar ut!!! Mv/Mats
Tackar!! Planerna är under omarbetning, då det jag testade i morse inte fungerade. Så jag får testa plan B
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Elda skrev:
ser fint ut det där
![smile](img/smilies/smile.png)
Tackar!!
Saab_Robin skrev:
fina bilder
ja tycker du ska lacka ventilkåpan
Tackar, kan väl avslöja att det kommer jag med 99% säkerhet att göra.
_DamnIt skrev:
Om du lackar kåpan, vilken färg hade du tänkt dig då? För om du har en trevlig färg så röstar jag på lacka! Polerat är snyggt, men ser ju förjävligt ut om det blir smutsigt
Vilken färg det blir, tänker jag inte avslöja än. Men den ska lackas inte poleras, om jag nu inte hinner ändra mig igen
![lol](img/smilies/lol.png)
Jimmu skrev:
Jag tycker du ska högglanspolera den! Roligast när du är klar, inte mycket som slår en högglanspolerad kåpa!
Sant, men just nu så lutar det åt lack. Men som jag skrev tidigare, det kan ändra sig
![wink](img/smilies/wink.png)
oggy_swe skrev:
mycket bra Arbete hoppas du e stolt
Tackar, det är jag. Men nu börjar jag känna att jag vill bli klar, så vi får se om jag tar ledigt från jobbet någon dag i veckan
![cool](img/smilies/cool.png)
Robban_89 skrev:
Tänkte mer, kan ju vara snyggt med lackad, men polerad kanske ser bättre ut än limegrön i detta fallet exempelvis.
Så svårt att säga om man inte vet vad man ska gemföra med
![roll](img/smilies/roll.png)
he he, det kommer inte att bli någon skrikig färg, om jag nu lackar. Har ju en förmåga att ändra mig ett par gånger innan jag är klar
I söndags så blev det inte så mycket gjort. Då äldsta dottern var på skolresa, men här kommer några bilder på resultatet.
Slipade färdigt på vänstra sidans gälar och spacklade dem en gång.
färdigslipat för denna gång......
spacklat....igenHar även slitit med de utsågade hålen till bakre stötfångaren, men nu börjar det likna något. Men det dröjer nog ett tag till i alla fall inna det blir klart.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/680991_d27uc7.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/680992_lblyor.jpg]()
Mer bilder än såhär vart det inte denna gång. får se om jag får något gjort ikväll, då svärfar fyller år och vi ska gratta honom idag. Men några timmar ikväll/natt kan man säkert lyckas få ihop
Och för er som missat det, så vill jag bara påminna er
JAG ÄR FÄRDIG MED FRONTEN, JA DEN ÄR ÄNTLIGEN KLAR FÖR LACK
![cool](img/smilies/cool.png)
(känner mig inte alls nöjd
![roll](img/smilies/roll.png)
)
// Victor