MDS blir det aldrig . haft i 4 bilar . aldrig läti bra för mig i alla fall . aldrig , inte GAS heller . ush ,klart i rätt bil och rätt låda och steg så kan man nog få dom flesta basarna låta bra . men men det är svåra basar att ha göra med tycker jag då
Carpower basarna och SINUS kolla ja på innan. Vet bara att SINUS LIVE steget är kanon för pengarna. Basarna är jag tveksam mot dock . så såna blir det ej
hjärtat säger tack till efter alltid lyckade resultat med : SOUNDSTREAM . DD .KICKER. ROCKFORD. ORION . HIFONICS . ja hela bunten är väll USA prylar? Fasiken va dom har spela grymt i mina olika bilar. allt från 10or till 15" .
Men jag vart ruskigt intresserad av Radioactive GZ basarna Som rekommenderades i Erikssons tråd
Nämligen Ground Zero . vad har ni för erfarenheter av GZ?
så här skryter dom på Blekinge radio
Beskrivning:
Ground Zero Radioactive GZRW 10XS-ALBlekinge Bilradio rekommenderar!
Detta är en riktigt prisvärd bas som är ruskigt effekttålig samt spelar riktigt högt och riktigt bra.
Vill man ha välljud ur denna bas så är det en sluten låda man bygger.
**Men vill man ha BRUTALT drag i basen så är det portad låda som gäller
**Denna bas kommer att leverera enormt med spelglädje i många, många timmar framöver i eran bil kan vi lova
**Portad baslåda: ca 30 liter . två sådana Basar blir ju 60 liters krav på portad låda. Och det är typ där portade backe lådan ligger
Skulle vilja veta lite mer
Nån som har hört dessa? eller spelar själv i bilen med Ground Zero Radioactive bas/basar
Ge din åsikt gärna ´
tror ni jag får "lagom brutal bas" med dessa GZ ,med tanke på pris. hehe . de va ju rätt peng:lol:
jag har Iridium 12or DLS dom är ju grymma. vunnit maaassor av tester. men dom hamnar i en annan bil jag har. Hade inte sagt nej till ett par IRIDIUM 10or . men tiorna jag köper nu- det är till en gammal volvo . så vi ska inte överdriva ,
vill bara ha bra bas för vettig penning . är ju lätt basnarkoman liksomhttp://www.blekingebilradio.se/ShowProd … mp;cat=216