2934
Sök

BILDER: Fotosession med Mitsuhini´s 3KGT

Fotograf
440 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
Tja..vart uppe en sväng i sthlm å fota denna sköneheten Mitsuhini. Dock tog vi bara bilder i det nya garaget i vällingby så de kanske e lite lika varann med vinklar etc.. men tycker det blev rätt bra ialf!!! big_smile Bilderna e även tagna från min hemsida därav storleken!!
Senast redigerat av nightstalker (12 juli 2008)

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!

(none)
1 725 Inlägg
9 juli 2008
Niice Niklas! Vart väldigt fint

--Lev i går som det vore i morgon--

MitsuNörd
880 Inlägg
Miklen
9 juli 2008
Blir du förvånad om ja säger att det är för mycke vidvinkel på några av bilderna wink .. för övrigt så vart dom helt okej..Gillar hur du återfått färgen på bilen..

EDIT: på några av bilderna har du på ett magiskt sätt lyckats få skugga på fel ställen..går d inte att justera upp lite ljus där.. t.ex bakänden på bilen på några..
Senast redigerat av Miklen (9 juli 2008)

Fotograf
440 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
Miklen skrev:
Blir du förvånad om ja säger att det är för mycke vidvinkel på några av bilderna wink .. för övrigt så vart dom helt okej..Gillar hur du återfått färgen på bilen..

EDIT: på några av bilderna har du på ett magiskt sätt lyckats få skugga på fel ställen..går d inte att justera upp lite ljus där.. t.ex bakänden på bilen på några..

HAHA...ne jag blir inte förvånad att du påpekar det att jag använder för mycket vidvinkel då jag älskar det i vissa fall tongue
Ahh å det var inte lätt tycker jag att få färgen rätt men helt nöjd.
Å det me skuggorna de e inge lampa därbak/därfram  som lyste på de 2 bilderna... så jag tog ljuset där jag ville fota..klart testa att redigera upp det men gillade det bättre me skuggorna gav en soft effekt på nått sätt cool

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
9 juli 2008
Grymt snygga bilder! Enda jag saknar är lite skärpedjup. Jag tycker om sånt. :P

Whine whine!

Fotograf
440 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
Grymt snygga bilder! Enda jag saknar är lite skärpedjup. Jag tycker om sånt. tongue

Räcker inte f18 lr har jag uppfattat fel me skärpedjup!!?? tongue

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
9 juli 2008
Riktigt bra bilder! Du har verkligen fått fram ett bra blänk i lacken också, ser extremt ren och fin ut.
Garagemiljö funkar fint. Ljuset har du hanterat bra, och vidvinkeln gillar jag.
Skall jag gnälla lite, så håller jag med om skärpedjupet. Annars kalas! wink

//Edge

Fotograf
440 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
Edge skrev:
Riktigt bra bilder! Du har verkligen fått fram ett bra blänk i lacken också, ser extremt ren och fin ut.

Kom ju på att jag gjort bakgrund/förgrund suddiga på vissa bilder tongue tycker det blir mer centrerad känsla då!!

Miklen
9 juli 2008
..skärpedjupet beror ju lite på gluggen men f18 borde räcka för en bil å lite till tongue

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
9 juli 2008
nightstalker skrev:
Edge skrev:

Kom ju på att jag gjort bakgrund/förgrund suddiga på vissa bilder tongue tycker det blir mer centrerad känsla då!!

Släng upp några smakprov? wink

//Edge

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
10 juli 2008
grymma bilder på en grymm bil..

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Fotograf
440 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
roxe skrev:
grymma bilder på en grymm bil..

Tackar big_smile

BMW fantast
1 172 Inlägg
10 juli 2008
riktigt fina bilder.. önskar jag kunde göra så bra:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
10 juli 2008
Hur jävla läckra som helst, bilen är lätt den snyggaste 3kgt jag sett med big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Golfare
349 Inlägg
10 juli 2008
Riktigt trevliga bilder, vissa skulle jag dock velat beskära..  Typ 3an, den skulle ja vilja ha lite rakare o något beskuren, annars är bilderna toppen!

btw, har du PSat rutorna, eller är det som när du fotade allt?  Ser lite konstigt ut när dom är svarta ibland o på andra bilder är det ingen toning alls, men det kanske är jävligt mörkt i bilen?

Har du belyst något i övrigt, förutom takbelysningen?

Toker
491 Inlägg
10 juli 2008
Du kunde inte hittat en bättre miljö att fota den bilen..  Vart grymt bra!

Toker Jr 081102

Fotograf
440 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
epic110 skrev:
Riktigt trevliga bilder, vissa skulle jag dock velat beskära..  Typ 3an, den skulle ja vilja ha lite rakare o något beskuren, annars är bilderna toppen!

btw, har du PSat rutorna, eller är det som när du fotade allt?  Ser lite konstigt ut när dom är svarta ibland o på andra bilder är det ingen toning alls, men det kanske är jävligt mörkt i bilen?

Har du belyst något i övrigt, förutom takbelysningen?

Tackar smile 3an har jag inte beskurit å vill inte göra det heller för jag tycker den positionen i bilden e bra.
Jag har bara PSat 1a bilrutan då det var världens största reflektion i den som såg förjävlig ut så jag har tagit en annan ruta å satt dit annars var det rätt mörkt ja. Jag har inte belyst med något annat än vad garaget har erbjudit.
//Nicklas

59 Inlägg
10 juli 2008
Fina bilder och snygg bil, hade en sån innan supra min smile
Fast den var dock mer eller mindre original sv såld med 7000 mil på mätaren.

// André

Porsche 996 Turbo FS490 -01 - Såld
Corvette C6 Z06 -07 - Såld
Toyota Supra MKIV T78 Euro Spec -93 - Såld

Fotograf
1 000 Inlägg
10 juli 2008
grymmt snygga bilder=)! när ska du ta bilder på min bil wink

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr