Frågor om caddy 2

T3nggren
13 juli 2008 · 26 Inlägg

Hej, jag har införskaffat mig en caddy, den andra versionen som kom 97, tänkte höra om någon vet om det är samma lysen som någon annan vw modell, tycker att polo 6n är väldigt lik caddyns front? Någon som vet?

Funderar även på om någon vet av sidokjolar och kofångare som passar från andra modeller?

Har också tänkt förstärka ljudsystemet i bilen, skulle vara trevligt med mer än de 2 orginal högtalarna, så tänkte på sikt bygga om dörrsidorna, men jag skulle ju även vilja ha en bas i bilen, men funderar vart? Någon som har gjort något liknade som man kan få isperation av? Har sett någon med låda på flaket men då får jag inte på crossen sedan:P kanske skulle gå bygga en låda i mittkonsolen?

Jag har Audi i mitt blod:)
rough_boy
13 juli 2008 · 811 Inlägg

polo är samma seat ibiza och cordoba me

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
rough_boy
13 juli 2008 · 811 Inlägg

sen finns det platta basar man kan gömma under sätena

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
T3nggren
13 juli 2008 · 26 Inlägg

rough_boy skrev:
polo är samma seat ibiza och cordoba me

Bra att veta, men vet du om typ kjolarna har samma längd på polon som till caddyn, fast hjulbasen kanske är den samma?smile

rough_boy skrev:
sen finns det platta basar man kan gömma under sätena

Okej, det skulle ju fungera, det är ju rätt tight i bilen förövrigt:P

Jag har Audi i mitt blod:)
rough_boy
13 juli 2008 · 811 Inlägg

menar du framspoiler så ska det vara samma  sidokjolar vet jag inte

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
T3nggren
13 juli 2008 · 26 Inlägg

rough_boy skrev:
menar du framspoiler så ska det vara samma  sidokjolar vet jag inte

okej:) kanske någon annan vet, men det är ju bra att veta att det är samma iaf:)

Jag har Audi i mitt blod:)
BTLulle
13 juli 2008 ·

Sitter 4 högtalare orginal smilesmilesmile 2 på instrumetbrädan och 1 i vardera dörren. Jag har samma funderingar som du så jag hoppas du får många svar. Är det en diesel eller bensinare, är det en TDI kan du få lite tipps hur du får den att gå billigare och bättre utan att det kostar nått, och mycket bättre för några tior smilesmilesmilesmile Kom just på att det skilljer i karos smellan pickupen och skåpen, pickupen är någon skodamodell och skåpen är polo.

MVH Peter

Senast redigerat av BTLulle (13 juli 2008)

T3nggren
13 juli 2008 · 26 Inlägg

BTLulle skrev:
Sitter 4 högtalare orginal smilesmilesmile 2 på instrumetbrädan och 1 i vardera dörren. Jag har samma funderingar som du så jag hoppas du får många svar. Är det en diesel eller bensinare, är det en TDI kan du få lite tipps hur du får den att gå billigare och bättre utan att det kostar nått, och mycket bättre för några tior smilesmilesmilesmile Kom just på att det skilljer i karos smellan pickupen och skåpen, pickupen är någon skodamodell och skåpen är polo.

MVH Peter

Okej, men  jag har inga högtalare på instrumentbrädan vad jag vet iaf:P fanns då inga kopplade till stereon iaf, fast jag har ju 4st nu ifs, satt i 2 extra jag hade liggande bara, men får bli nått mer seriöst senare:) Det är en diesel, fast tyvärr bara en sdi:P men tror båda bygger på polofront iaf:)

Jag har Audi i mitt blod:)
BTLulle
13 juli 2008 ·

Jo om det är en skåp så är det polo, då har jag en värstig då hela 90hk smilesmilesmile

MVH Peter

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang