Hejsan, jag har en golf GL som är helt original. men jag skulle vilja göra den utseende mässigt till en G60. Så vad jag söker är först och främst någon sida man kan beställa G60 delar på. Om någon har en bild på en typisk G60 så ge(det vill säga en bra bild/er att utgå efter). Och gjärna lite tips på vad jag kan göra.
Du kan köpa G60 paketet (dvs. skärm breddare fram och bak + trösklar) hos din lokala VW återförsäljare. Kostar runt 3500:- och då ingår monterings detaljer.
Du kan köpa G60 paketet (dvs. skärm breddare fram och bak + trösklar) hos din lokala VW återförsäljare. Kostar runt 3500:- och då ingår monterings detaljer.
Lägg gärna upp bilder på din bil så kan man lättare hjälpa dig med vad som kan/ska göras.
okej, tack så mycket! Jag tar bilder imorgon. Den är nyköpt så jag har inte hunnit tagit några bilder. Här har du bild på en exakt likadan: http://www.blocket.se/vi/17106438.htm?ca=4_s
Har du dem nyare stötfångarna på din GL (om det är en -90:a el. -91:a så har du det original) så behöver du bara köpa trösklarna och skärm breddarna. Sedan så kan du även köpa till den fetare läppen fram. Sitter en sådan på min GTI om du undrar över hur den ser ut.
Lowenhart skrev:
3500:S:S::S , nytt kostar för fan 2499 g60 runt om lol
Så igen.. vart då? Precis som Turbomatte skriver så blir det ju dyrare...