jag kommer att dyka upp jag oxå. låter som att många är upptagna, synd nog:( men hoppas det kommer många. ska sprida runt detta bland lite vänner som inte "hänger" här på garaget.
Fick min svindyra toppackning idag.. Så nu är det skruva som gäller...
Om allt går som det ska så kommer jag upp med Evon.. Annars åker jag med någon annan.. Så vi ses där uppe oavsett. Skillnaden är att om jag inte åker Evo så kommer jag dricka ganska yrselframkallande flytande substans..
Och jag skulle verkligen uppskatta om Mr.Mustig D.Ä ringer mig.. Eller har du supit bort numret?
Skulle gärna komma men kan inte. har inte fått dom nya delarna till bilen än. men annars skulle jag jätte gärna ha kommit. men hör av dig om det är nå mer på G. så kommer jag å några vänner upp
Vid närmare eftertanke så tror jag att jag ställer in det jag hade planer för och kommer upp till er iställe men jobbar fortfarande till halv 7.. =/ så jag är nog där uppe vid en halv 8 - 8 tiden ungefär..
Vid närmare eftertanke så tror jag att jag ställer in det jag hade planer för och kommer upp till er iställe men jobbar fortfarande till halv 7.. =/ så jag är nog där uppe vid en halv 8 - 8 tiden ungefär..
Då är kvällen fortfarande ung och cruisingen har nyss börjat!
Med Vänlig Hälsning
Härligt, då håller ni ställningarna tills jag kommer
Börjar få lite lätt panik nu.. Motorn är snart klar att lyftas i.. Måste ha ett specialverktyg för att spänna kamremmen. Får det imorgon..
Har fan inte fått nåt gjort idag p.g.a. alkoholmängden under gårdagen. Har legat som en våldtagen fiskmås hela dagen idag.. Men imorgon så börjar vi tidigt och håller på tills den är klar!
Håll tummarna för att det flyter på som det ska!!!
Börjar få lite lätt panik nu.. Motorn är snart klar att lyftas i.. Måste ha ett specialverktyg för att spänna kamremmen. Får det imorgon..
Har fan inte fått nåt gjort idag p.g.a. alkoholmängden under gårdagen. Har legat som en våldtagen fiskmås hela dagen idag.. Men imorgon så börjar vi tidigt och håller på tills den är klar!
haha liknar förra året när du jagade däck tills sent på eftermidagen
hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Hehe, det har du rätt i Och det gick ju vägen den gången..
Tidigt imorgon åker motorn i bilen. Inte så mycket kvar nu så borde hinna klart om allt går som det ska. Motorn är i stort sett komplett. Bara några få grejor kvar som fortfarande sitter i bilen.
Hehe, det har du rätt i Och det gick ju vägen den gången..
Tidigt imorgon åker motorn i bilen. Inte så mycket kvar nu så borde hinna klart om allt går som det ska. Motorn är i stort sett komplett. Bara några få grejor kvar som fortfarande sitter i bilen.
Bara hålla tummarna som vanligt
Ringer och stressar dig hela dagen imorn ja så hinner du ;D
hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!