4051
Sök

...

21 Inlägg
17 juli 2008
jag kommer att dyka upp jag oxå. låter som att många är upptagna, synd nog:( men hoppas det kommer många. ska sprida runt detta bland lite vänner som inte "hänger" här på garaget.

Syns där! ha de gott alla..

Mvh. henke

Joas_86
17 juli 2008
Trådstartare
Tjena.

Själv har man fått ihop allt o har startat volvon smile Bara köra in motor nu dp hmm (100 mil)
Men jag hoppas jag kan komma, vore trevligt.

hade

underordnad allfixare
696 Inlägg
17 juli 2008
jag kommer nog

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

166 Inlägg
17 juli 2008
Jag befinner mig i Finland den dagen... Och partar gärnet och handlar Taxfree. wink så nästa gång kommer jag. big_smile

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

saabtok
1 306 Inlägg
17 juli 2008
kommer förmodligen en sväng då

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Administratör
11 915 Inlägg
17 juli 2008
Fixar till rubriken åt er då den tidigare inte följde våra anvisningar.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

799 Inlägg
17 juli 2008
Fick min svindyra toppackning idag.. Så nu är det skruva som gäller...

Om allt går som det ska så kommer jag upp med Evon.. Annars åker jag med någon annan..
Så vi ses där uppe oavsett.
Skillnaden är att om jag inte åker Evo så kommer jag dricka ganska yrselframkallande flytande substans..

Och jag skulle verkligen uppskatta om Mr.Mustig D.Ä ringer mig.. Eller har du supit bort numret? wink

Jinx
9 Inlägg
17 juli 2008
Skulle gärna komma men kan inte. har inte fått dom nya delarna till bilen än.
men annars skulle jag jätte gärna ha kommit. men hör av dig om det är nå mer på G. så kommer jag å några vänner upp

73 Inlägg
17 juli 2008
La upp länk till detta på VW Passat Club's forum !

376 Inlägg
17 juli 2008
Ska försöka masa mig dit. Bara inte ölen får övertaget dena gång smile

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

342 Inlägg
17 juli 2008
Vid närmare eftertanke så tror jag att jag ställer in det jag hade planer för och kommer upp till er iställe smile men jobbar fortfarande till halv 7..  =/  så jag är nog där uppe vid en halv 8 - 8 tiden ungefär..

Once you go Skyline, you´ll never go back!

342 Inlägg
17 juli 2008
Ghost-ST skrev:
VivaLaFritz skrev:
Vid närmare eftertanke så tror jag att jag ställer in det jag hade planer för och kommer upp till er iställe smile men jobbar fortfarande till halv 7..  =/  så jag är nog där uppe vid en halv 8 - 8 tiden ungefär..

Då är kvällen fortfarande ung big_smile och cruisingen har nyss börjat! smile

Med Vänlig Hälsning

Härligt, då håller ni ställningarna tills jag kommer wink

Once you go Skyline, you´ll never go back!

286 Inlägg
17 juli 2008
Jag har precis ställt på Datsun igen så att jag kommer in med den på både flygfältet och på crusingen under kvällen  smile

799 Inlägg
17 juli 2008
Börjar få lite lätt panik nu.. Motorn är snart klar att lyftas i.. Måste ha ett specialverktyg för att spänna kamremmen. Får det imorgon..

Har fan inte fått nåt gjort idag p.g.a. alkoholmängden under gårdagen. Har legat som en våldtagen fiskmås hela dagen idag.. Men imorgon så börjar vi tidigt och håller på tills den är klar!

Håll tummarna för att det flyter på som det ska!!! smile

underordnad allfixare
696 Inlägg
17 juli 2008
kollade på smhi nu och det ser ut som att det blir sol med moln på Lördag!

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
18 juli 2008
Skapligt skrev:
Börjar få lite lätt panik nu.. Motorn är snart klar att lyftas i.. Måste ha ett specialverktyg för att spänna kamremmen. Får det imorgon..

Har fan inte fått nåt gjort idag p.g.a. alkoholmängden under gårdagen. Har legat som en våldtagen fiskmås hela dagen idag.. Men imorgon så börjar vi tidigt och håller på tills den är klar!

haha liknar förra året när du jagade däck tills sent på eftermidagen big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

154 Inlägg
18 juli 2008
Cochise skrev:
Lo_row skrev:
Säger så här, om bilen håller, o vädret inte är förjävligt så dyker jag upp smile

Annars så håller min bil, det är ju Toyota tongue big_smile

Bra, då får du bogsera ;D

Kör automat så är du smart ;)

37 Inlägg
18 juli 2008
Kommer ut å kikar lite ja mä med värstingen ;D

799 Inlägg
18 juli 2008
-Kotten- skrev:
Skapligt skrev:

Hehe, det har du rätt i smile Och det gick ju vägen den gången..

Tidigt imorgon åker motorn i bilen. Inte så mycket kvar nu så borde hinna klart om allt går som det ska.
Motorn är i stort sett komplett. Bara några få grejor kvar som fortfarande sitter i bilen.

Bara hålla tummarna som vanligt wink

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
19 juli 2008
Skapligt skrev:
-Kotten- skrev:
Skapligt skrev:

Hehe, det har du rätt i smile Och det gick ju vägen den gången..

Tidigt imorgon åker motorn i bilen. Inte så mycket kvar nu så borde hinna klart om allt går som det ska.
Motorn är i stort sett komplett. Bara några få grejor kvar som fortfarande sitter i bilen.

Bara hålla tummarna som vanligt wink

Ringer och stressar dig hela dagen imorn ja så hinner du ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Sök