3207
Sök

någon som är bra på datorer? har ett väldigt väldigt konstigt fel på den :(

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
har ingen aning va det är för fel på datorn.
rätt som det är börjar det spela musik. det är olika varje gång, nyss va det först trafikljud sen börja det spela någon liknande jamesbond typ tongue
är lite små läbbigt när man har på ljudet högt på datorn och det sätter igång.
kan det vara något virus eller så?
tacksam för hjälp och svar

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

1 661 Inlägg
16 juli 2008
Det gör den ävan ifall du inte har nån hemsida öppen eller når program igång?

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
ja har haft samma på min, leta efter nåt i enhetshanteraren som heter smax4pf eller liknande o avsluta den processen och avinstallera programet om du hittar det wink

Dog food lid. Backwards

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
Hardjim skrev:
Det gör den ävan ifall du inte har nån hemsida öppen eller når program igång?

japp jag tror att det gör de sad

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
ja har haft samma på min, leta efter nåt i enhetshanteraren som heter smax4pf eller liknande o avsluta den processen och avinstallera programet om du hittar det wink

ockey jag skall leta på smile jag tackar.

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
mellowd skrev:
prövat antivirus?

antivirus hjälper inte mot detta, för de klassas inte som virus, utan datorn tror de e en vanilg media spelare, de enda som hjälper e o hitta programet o de e skit svårt eller formatera C: hårddisken, i vissa fall kan adaware deepscan hjälpa big_smile

Dog food lid. Backwards

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:

hade inte något sådant på enhetshanteraren sad

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
skumtezz skrev:
DusanMandick skrev:

de kommer bara upp när ljudet börjar, annars får du skaffa adaware om du vet va de e ? big_smile

Dog food lid. Backwards

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
skumtezz skrev:
DusanMandick skrev:

de kommer bara upp när ljudet börjar, annars får du skaffa adaware om du vet va de e ? big_smile

jaså okey:)
ne har ingen aning om va det e tongue

132 Inlägg
16 juli 2008
Kan ju vara så att hon sitter och surfar på någon hemsida med Jamba-reklam eller liknande, dom spelar ju ljud när man drar muspekaren över reklamen.

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
patz0r skrev:
Kan ju vara så att hon sitter och surfar på någon hemsida med Jamba-reklam eller liknande, dom spelar ju ljud när man drar muspekaren över reklamen.

nej nej det är det inte.
kan vara när jag sitter på garaget och bara den sidan är öppen. eller om jag kollar på tv så sätter de igång.

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
nej nej pojkar DET är ett virus som ändå inte är ett virus som datorn klassar som en mediaspelare, ska länka ett gratis adaware åt dej om du vill ?

Dog food lid. Backwards

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
nej nej pojkar DET är ett virus som ändå inte är ett virus som datorn klassar som en mediaspelare, ska länka ett gratis adaware åt dej om du vill ?

hehe tongue

ja det vore jävligt shysst smile

1 926 Inlägg
16 juli 2008
Det är inte så att någon hackar din dator då? Testa dra ut internet-kabeln ur datorn en dag. Börjar det spela då också så är det nog som DusanMandick säger.

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
http://lavasoft.com/products/ad_aware_free.php

e de nåt som krånglar me o installera lr va du ska göra sen e de bara o fråga  smile

Dog food lid. Backwards

VW-nörd?
4 332 Inlägg
16 juli 2008
google på spybot +download
Ta ner de och ad-aware, bör alla människor ha.

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
Mortalis skrev:
google på spybot +download
Ta ner de och ad-aware, bör alla människor ha.

exakt wink förutom att spybot ibland kan ändra o ta bort lite mer saker än man vill tongue

Dog food lid. Backwards

306 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
http://lavasoft.com/products/ad_aware_free.php

e de nåt som krånglar me o installera lr va du ska göra sen e de bara o fråga  smile

kan säga så här att upptäckte nu att jag har det programmet

8 Inlägg
16 juli 2008
spökE så klart? Kanske försöker anden säga dig något med sina olika ljud. Den försöker nog bara uppmärksamma dig på att den finns där. Ska se om jag kan fixa numret till ghostbusters, eller så kan du skicka iväg ett mail till tv4+ så kanske du får vara med i hemsökta hus yikes Fast det är väl inte svenskt vad jag vet så risken är nog inte så stor.

Nu hittade jag numret: 555-2368. Lycka till med monstret.
Senast redigerat av AJMO (16 juli 2008)

Sök