Jag har gett mig tusan på att jag ska ha min hoj i vardagsrummet med i vinter men vi får se hur det går. Frugan är väl kanske inte jättepositiv till den ideén.....
Jag har gett mig tusan på att jag ska ha min hoj i vardagsrummet med i vinter men vi får se hur det går. Frugan är väl kanske inte jättepositiv till den ideén.....
Självklart så passar det utmärkt att ha hojen i lägenheten den är ju ett konstverk, vem har Mona Lisa i vedboden eller garaget?. Och sedan så är jätteviktigt att kunna ha hojen vid soffan och kunna klappa och trösta den under dom långa vinternätterna. Det är viktigt att göra det för hojarna, annars så får dom fnurr på den roterande kolvbalansen, Det motsvaras ungefär av ett mellanting av eppjuck och skogsfnatt hos oss människor..
första hojen som var en suzuki gt 125, jag lyckades köra omkull två gånger med den, andra gången slutade det med att jag hamnade på sjukhuset med ett skadat knär som jag har problem med än idag trots att det är snart 3 år sen det hände
nuvarande hojen, en gsx 400 E som är strypt till beskedliga 25 kw, men den går rätt bra ändå
jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
Trevligt ! Jag hade faktiskt en dragstar 1100 som lånehoj när jag lämnade in min R6a på 100a mila service pga att mt01an inte startade. Såg lite komiskt ut när jag kom med racingställ men det va ganska trivsamt ändå om man tar det för vad det är nämligen en glidare!
hehe jo, alltså de är sköna att köra, avslappnad ställning pappa har ju vance & haines rör på sin med så man drar alla uppmärksamhet till sig med den också men de är inte min stil att äga sådana så lånar bara hehe
jag var inne och titta på nya R6an för 2 veckor sedan men jag fick inte provköra för jag hade inte ens haft körkortet en månad , försäljaren ville att jag skulle öva lite mer med min egna hoj hehe.
haha då har man iallafall något vackert att titta på när man tröttnat på att titta på frugan
jepp jepp, vi har oxå en hoj i garaget, och den e faktiskt inte min, jag e ju funktionshindrad så jag kan inte köra längre, men tjejen har en fin fin Suzuki GS500E i mint condition!
Här är en bild på min kompis jonne och hans cbr när vi ska ut på en tur.
är de en 600 F ? vad för årsmodell ? jag tänkte köpa en 600F 99 om jag har råd i höst tyckte de var riktigt härligt att köra
här har du den jag provkörde och finns den kvar när jag har råd så är den min . annars får de bli en annan likadan, men just den gilla jag för de var nyskic på den.
Eftersom det verkar vara en hel del som hänger på garaget.org som även har en motorcykel tänkte jag att vi skulle disskutera just dessa i denna tråden. Även länka bilder och utrycka sina åsikter om div saker. Denna tråden är helt fri ifrån moraliska synpunkter så känner ni några sånna tendenser undvik hellre att skriva nått då. mvh Här är min pärla en R6a 08a som jag köpte för en månad sen och som har gått 250mil redan ! http://www1.garaget.org/gallery/archive … zmlapy.jpg
väligt snygg hoj! synd att reg plåten osv förstör så mycket!