2805
Sök

Vilket Slutsteg ska jag köpa?

RM-operatör
667 Inlägg
28 juli 2008
Nivius skrev:
kanse inte, men jag söker hjälp innan jag kan göra nått, och dethär är det enda stället jag vet som jag kan få hjälp på...

BRL? vad är det för företag... vad jag vet finns det inget företag i skövde som håller på med billstereos och sådan i störe utsträckning

bygga en låda kommer jag kunna göra, bara det att jag måste ta reda på hur en sådan låda ska se ut då när det är dax

och sisst tack för hjälpen med slutsteget, ska kolla upp det smile

Fel av mig, jag tänkte på Strömstad tongue
BRL finns på följande orter;

Borlänge  Charlottenberg  Göteborg

Jönköping  Karlstad  Luleå

Malmö  Norrköping  Stockholm

Strömstad  Sundsvall  Trollhättan

Umeå  Uppsala  Vetlanda

Västerås  Örebro  Östersund

Växjö

BRL är en av de större kedjorna i landet, BilRadioLagret tror jag det har hetat.
Bara litrarna du behöver när du ska bygga, så du vet hur stor du ska göra. Skit i portar, det blir bara krångligt(och större låda) tongue
Nyss nämnda företag har postorderförsäljning, så du behöver ju inte ha en butik i närheten för den sakens skull.

EDIT: felplacerade bokstäver
Senast redigerat av ShyGuy (28 juli 2008)

21 Inlägg
28 juli 2008
Nivius skrev:
kanse inte, men jag söker hjälp innan jag kan göra nått, och dethär är det enda stället jag vet som jag kan få hjälp på...

BRL? vad är det för företag... vad jag vet finns det inget företag i skövde som håller på med billstereos och sådan i störe utsträckning

bygga en låda kommer jag kunna göra, bara det att jag måste ta reda på hur en sådan låda ska se ut då när det är dax

och sisst tack för hjälpen med slutsteget, ska kolla upp det smile

Ett tips är annars att dra ner till Jönköping och BRL, de killarna lär kunna hjälpa dig med allt smile

Lastbilschaufför
78 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
tack för tipset om BRL i jönköping! va där igår och pratade med dom, och efter lite prat om vad jag behövde m.m. så blev det "JBL GTO7001" vilket jag är mycket nöjd med! kommer även ha kraft nog att driva mycket mer i framtiden när jag bygger egen baslåda och köper ny/nya högtalare

kanse va dyrare än på nättet... men dom är väldigt service inriktade och hjälper gärna! vilket nån som jag (kan inte så mycket... men lär sig gärna!) verkligen uppskattar!

tack för all hjälp alla! smile
Senast redigerat av Nivius (13 augusti 2008)

Sök