Tänkte att det var dags att pilla in ett slutsteg & en baslåda i bilen. Har kollat runt lite och pengarna är ju inte flera tusen precis. Men hittade detta paketet; http://www.totalljud.se/ShowProduct.aspx?ProdID=994
Verkar detta bra? Någon som har detta?
Och isåfall om jag ska beställa detta paketet, vilken kabel är det jag ska lägga till i kassan, kabeln ska gå mellan slutsteget & baslådan då man måste köpa detta separat.
jag skulle aldriga köpa ljud där . men visst i en POLO låter allt bra faktiskt . helt rätt bil för såna här lågpris grejjer . som inte behöver sitta i en sedan och max tryckas varenda minut för höras . i Polo så visst
ej bra. men men
ja hade köpt ett kit till polo med EN st 10a bara . men en bra. som spelar mkt bättre än två dåliga
jag skulle aldriga köpa ljud där . men visst i en POLO låter allt bra faktiskt . helt rätt bil för såna här lågpris grejjer . som inte behöver sitta i en sedan och max tryckas varenda minut för höras . i Polo så visst
ej bra. men men
ja hade köpt ett kit till polo med EN st 10a bara . men en bra. som spelar mkt bättre än två dåliga