P1:an med igenplastade hål där fram, hade vart riktigt brutalt
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Köp då den varianten izaul har och inte den snarlika fuskversionen.
-edit: om du plastar igen hålen i P1 läppen kanske det täpper till luftflödet som ska under motorn? Det sitter ju "insugshål" i "hasplåten" (plasten) under motorn och växellådan...
Vilken version av P1 läppen blir det, en kopia av en äkta eller en annan? Du får gärna skriva var du tänker köpa den, enda stället jag har sett riktiga P1 läppar är ebay men dom skickade inte till sverige
Vilken version av P1 läppen blir det, en kopia av en äkta eller en annan? Du får gärna skriva var du tänker köpa den, enda stället jag har sett riktiga P1 läppar är ebay men dom skickade inte till sverige
Den enda jag har hittat i sverige är den som säljs på Streetpower.se.
den ser ut såhär... vet inte om det är en kopia av en äkta eller någon annan, någon större skillnad på dom utseendemässigt?
Den enda jag har hittat i sverige är den som säljs på Streetpower.se.
den ser ut såhär... vet inte om det är en kopia av en äkta eller någon annan, någon större skillnad på dom utseendemässigt?
Mao är izauls läpp en kopia av en riktig P1, men den på streetpower är något vidareutvecklat som Subaru (eller egentligen prodrive) inte ligger bakom designmässigt...