2605
Sök

Angående Felix krögarpytt

454 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
fråga till er som är duktiga på mat å sånt ...Är det en vettig middag med felix krögarpytt, ett stekt ägg å ketchup om man försöker vara lite nyttig ? den innehåller 9% fett .... är det en måltid med mycket fett ?
Senast redigerat av ryttersson (25 juli 2008)

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
25 juli 2008
Beror på vad du vill uppnå? Är bra om du tränar och vill bygga lite muskler, Vill du gå ner är det ingen höjdare. Fast det är ju bra mycket bättre än att gå till pizzerian.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Garaget Video Crew
842 Inlägg
25 juli 2008
Du skrev att den innehöll 9% fett sen fråga du om där e mycke fett i ? smile

Nej men tränar du inte ska du nog kolla hur mycket kolhydrater och socker där e i.

454 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
Okejj jag vill gå ner 2-3 kg å käkar havregrynsgröt till frukost och kvällsmat ...otroligt äckligt utan sylt å sånt men man behöver ju inte tugga smile..... men då får jag lägga ner krögarpytten nu då när innebandyn inte är igång .... nån som har tips på snabb å nyttig middagsmat ?

454 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
Kajlie skrev:
Du skrev att den innehöll 9% fett sen fråga du om där e mycke fett i ? smile

i.

Jämförelse med andra maträtter menar jag  , är 9% fett mycket för en middag typ wink

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
25 juli 2008
Det är väldigt mycket socker i ketchup...
9% fett är inte så farligt mycket men som sagt, är det weightloss som är målet så välj något annat. Färdig mat över huvud taget är inte speciellt nyttigt. Och framförallt så är det mycket kolhydrater/socker i. Står det inte socker i % så kolla innehållsförteckningen. Allt står ju i mängdordning. Socker räknas in under kolhydrater också så är det stor andel kolhydrater är det oftast stor andel socker också.

/ichi

Sleeper
3 084 Inlägg
25 juli 2008
äter mest helatiden och fetmat går inte upp nämnvärt i vikt ;P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sir Real
390 Inlägg
25 juli 2008
ryttersson skrev:
Okejj jag vill gå ner 2-3 kg å käkar havregrynsgröt till frukost och kvällsmat ...otroligt äckligt utan sylt å sånt men man behöver ju inte tugga smile..... men då får jag lägga ner krögarpytten nu då när innebandyn inte är igång .... nån som har tips på snabb å nyttig middagsmat ?

klassikern är ju tonfisksallad och eller kycklingsallad gott och nyttigt.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
25 juli 2008
K Y C K L I N G S A L L A D!!  Bästa o goaste , Även räksallad.

C H E V R O L E T <3

454 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
kycklingsallad har det allt blivit ett par gånger men det räknar jag som en jobbig rätt att tillaga

1 688 Inlägg
27 juli 2008
Funkar inte gi-shittet som det finns 14329 artiklar om på aftonblaskan?
"Gå ner 5 kilo – med fett" roll
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/vi … 2967781.ab

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

835 Inlägg
27 juli 2008
köp kronfågelkyckling, färdigkryddade frysta kycklingfileer som man värmer i ugn 25 min bara. Sedan kokar du ris. Ät med sallad. typ 20:- per måltid. Asgott.

dARKiE
5 031 Inlägg
27 juli 2008
ryttersson skrev:
kycklingsallad har det allt blivit ett par gånger men det räknar jag som en jobbig rätt att tillaga

Köp färdig grillad kyckling, skär i små bitar, koka pasta skruvar. Sen fixa sås bestående av cremefraiche och tomater. Sen häll i kycklingen och pastan och rör om!

Tar typ 9 minuter. Om man kan de. big_smile
och är assgott.
Senast redigerat av Darkie (27 juli 2008)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sök