Nu är det dags för BIG CAR MEET 2008 !!!!!!!!
Namnet är densamma som tidigare år men upplägget ett helt annat – ni kommer gilla det!
Ny plats, rampbedömning, ”confransier” och mycket mer.
Den 23/8 tar utställningen plats vid natursköna Högbo Bruk, Sandviken. Lummig herrgårdsmiljö med närliggande restauranger. För övernattande gäster rekommenderar vi rum på Högbo Brukshotell. Närliggande sjö för härligt kvällsdopp om man vill det. På områdets ”Festplats” kommer Peter Jöback och Ewa Dahlgren spela under kvällen. För er som vill ha biljetter, boka på ticknet.se. Annars går det bra att njuta av deras turne på gräsmattan runt i kring. *host *
För övernattande gäster hänvisar vi er nu till Hotell Princess då Högbo Brukshotell har fått fullt hus. Ni som bokar rum på Princess kontaktar mig för parkeringstips. Låg ramp kommer byggas för att skapa så få problem som möjligt. Detta för att vi vill att alla era otroliga byggen ska få lyftas fram i rampljuset och uppmärksammas. Mellan kl 10.00 och 17.00 kommer minst tre domare vara på plats vid rampen för att gemensamt sköta bedömningen av bilarna.
Tvättplats är ordnat.
Tänkta klasser:
Best Europe
Best Amerikan
Best Japanese
Best Roockie
Clean styling
Freaky styling
Hottest Interior/ICE
Hottest paint and finish
Hottest RaceCar
Hottest Female Car
People´s Choise
Long Distancedb-mätningar kommer utföras på rampen och även vara en egen klass under utställningen. Sa jag att vi slår på stort i år?
Självklart är det 1:a, 2:a och 3:e pris i samtliga klasser (utom PC och Long Distance) med pokal och gåva från sponsor. Våra samarbetspartners och som hjälper oss med priser till detta event är arrangemangets huvudsponsor Micro därefter Swedol, Ljudbutiken, Kroon´s Racing, Extreme Bilvård, Hydro, Däckservice, JF Rallyvideo
Renodlad info:
När? : 23/8-2008
Var? : Högbo Bruk, Sandviken
Pris? : 100:- (50:- för GavleRacing medlemmar)
Tider? : Utställningen öppnas 10.00 och vi avslutar 17.00 med prisutdelning.Skicka anmälan redan idag till patricia.ldke@hos.sandnet.se
Frågor kan skickas till samma adress eller ring mig (Patricia) på 070-662 03 03
Välkomna!
// GavleRacing.se