Jag tänker såhär när jag ser en Saab. "Stackars sate som inte skaffar sig en riktig bil." Det är vad min mening är men du bestämmer väl själv. Jag tycker dom är allmänt fula.
Och när jag ser din avatar tänker jag, "Stackars sate som inte skaffar sig en haka."
On Topic: Saab är ju bra bilar och nu tycker man ju att eventuella barnsjukdomar borde vara fixade om du nu tittar på en 03a eller 04a. Och nästan alla bilar får man "problem" med(var redo på 10 felstavade inlägg om att man inte har problem med Volvo).
Hahahaha det är skojj och läsa alla som blivit irriterade på den dära azarn.. Hahahaha kanske borde skaffa sig en annan bil innan man börjar klaga på andra?
Jag tänker såhär när jag ser en Saab. "Stackars sate som inte skaffar sig en riktig bil." Det är vad min mening är men du bestämmer väl själv. Jag tycker dom är allmänt fula.
Klipp dig, skaffa dig en ny keps å sen håll käften !!
Skulle ju satsat på en 04a med F40 lådan, vrf inte en 05a t.o.m?
som dom anndra redan har sakt att du borde ta 04 men men de klart du kan juh hitta en riktigt fin 03:a men jag hade tagit 6växlade lådan och en 04 för då är det som säkrast
Klipp dig, skaffa dig en ny keps å sen håll käften !!
Skulle ju satsat på en 04a med F40 lådan, vrf inte en 05a t.o.m?
Och när jag ser din avatar tänker jag, "Stackars sate som inte skaffar sig en haka."
On Topic: Saab är ju bra bilar och nu tycker man ju att eventuella barnsjukdomar borde vara fixade om du nu tittar på en 03a eller 04a. Och nästan alla bilar får man "problem" med(var redo på 10 felstavade inlägg om att man inte har problem med Volvo).
Nödvändigt med personliga påhopp ? Att han tycker saabar är så fula behöver väl ingen bry sig om, jag tycker själv inte alls dom är snygga..
Men till dig som ska ha en så har jag hört att den sexväxlade lådan är skitbra och håller bra mycket bättre än den femväxlade..
Va å prvokörde en -04a i förrgår med den 5vxl.lådan å ja va inte imponerad. Svårväxlad som tusan, fick ju fan dra i 2:an å 3:an så ja blev bra besviken... MEN av skicket att dömma så var den inte så jätte välskött i mina ögon, Sen är de ju olika vem som ägt å kört bilen...denna som ja körde står på ANA i trollhättan, färgen va "steelgrey" med 6k mil på mätaren för 152k om ni ser den på blocket (utan bild)