Hmm.. Har inte hunnit kolla på filmen ännu.. Men din bil.... Hmm.. Du råkar inte bo i ockelbo??
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Nu har jag sett filmen, kan man få tag på del I & II?
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Hmm.. Har inte hunnit kolla på filmen ännu.. Men din bil.... Hmm.. Du råkar inte bo i ockelbo??
nix bor i Ljusdals trakten
OK för då jag va i ockelbo i sommras såg jag en Audi där som va riktigt lik din, ska kolla om jag kan hitta bildern jag tog på den så ska jag posta
OK för då jag va i ockelbo i sommras såg jag en Audi där som va riktigt lik din, ska kolla om jag kan hitta bildern jag tog på den så ska jag posta
aha låter kul fort upp med dom vett ja ! bara det inte är PerLarssons gammla vanliga 100a, samma färg samma front men skabbig så in i norden
Kan det kanske varit... Har du några bilder? För jag finner inte de jag hade tagit Men att skicket inte va någe bra, det kan stämma.. minns inte så noga..