Två riktigt trevliga basar som är rätt snarlika i ljudet. Kickerbasen går lite djupare och är rundare i ljudet. DD basen är lite torrare och tajtare i ljudet samt är lite mer lätt driven. Effekt mässigt så klarar DD basen en smula mer.
Där fick du en kort beskrivning mellan basarna och när det gäller att beskriva hur en bas låter med text är inte lätt.
Hade kicker 12 comp när jag börjad med billjud, spelar faktiskt rätt brutalt för den lilla pengen de kostar. de andra kan jag dock inte utala mig om
Vilken bas va du hade då, Comp, Comp VR eller Comp VX? Då du skriver "lilla pengen" så verkar det vara en Comp. Det skiljer dock en hel del mellan Comp och CVX..
Jag hade själv en 2512 och jag vart mycket överraskad hur bra den spelade, men om du gör en bra installation blir du nog mer än nöjd vilken du än väljer.
Hade kicker 12 comp när jag börjad med billjud, spelar faktiskt rätt brutalt för den lilla pengen de kostar. de andra kan jag dock inte utala mig om
Vilken bas va du hade då, Comp, Comp VR eller Comp VX? Då du skriver "lilla pengen" så verkar det vara en Comp. Det skiljer dock en hel del mellan Comp och CVX..
hade den där färdigbyggda portade lådan för 3k
Dubbla 12"? ja det är ju den billigaste serien isf..