orka vara en löjlig kopia då ... åka runt med ferraridekaler på en volvo eller saab?
jag skriver inte storebro på min båt
ja alla kan ju inte va som dej så df orkar nog folk det , finns vissa som är glad för det dom har även om det är volvo eller saab . finns ju tex många volvo o saab som är så mkt grymmare än dina 3 bmw tsm , så klaga inte på saab o volvo ägares val vad o vad dem vill ha på sina bilar ,
men om dom är så jävla nöjda med sina grymma volvos och saabar så varför i helvete skall dom klistra på ett ferrari märke ÄGD
Märket med älgen på är ju lite kul och ironiskt men att sätta ett riktigt Ferrari-märke på bilen är ju enbart pinsamt. Ungefär som att sätta M-emblem på 318 eller R på en original 240.
Märket med älgen på är ju lite kul och ironiskt men att sätta ett riktigt Ferrari-märke på bilen är ju enbart pinsamt. Ungefär som att sätta M-emblem på 318 eller R på en original 240.
Håller med till 100%, stegrande älgen finns iallafall att köpa på www.dekaltrim.se
ja alla kan ju inte va som dej så df orkar nog folk det , finns vissa som är glad för det dom har även om det är volvo eller saab . finns ju tex många volvo o saab som är så mkt grymmare än dina 3 bmw tsm , så klaga inte på saab o volvo ägares val vad o vad dem vill ha på sina bilar ,
men om dom är så jävla nöjda med sina grymma volvos och saabar så varför i helvete skall dom klistra på ett ferrari märke ÄGD
o du var vuxen nog o ha körkort?? bete dej så då !
Og900turbo, det är nog du som är fruktansvärt dålig på att argumentera tillbaka från dina förra kommentarer
Jag har Ferrari-klistermärken (helt äkta, inköpta på Galleria Ferrari i Maranello för den blygsamma summan av ett par hundra kr). De går säkert att klistra på skärmen på bilen om någon nu vill det
Att sätta Ferrari-märke på en gammal sketen 240:a eller motsvarande, det tycker jag bara är komiskt och ganska underhållande. Att däremot sätta det på en fräsch bil, har sett ett par ganska fina 850:or i mina gamla hemtrakter med Ferrari-märken, det blir bara löjligt. Mina två cent, iaf.
Hade en stegrande älg på S40:n jag hade förut. Fick lite kommentarer om det men det är ju bara kul. Det är ju det som är meningen också, det är ju därför det är en stegrande älg. En svensk "ferrari" om man får säga så utan att folk blir upprörda. Om jag inte minns helt fel så kommer det från Evolves ferrariröda concept-XC90 för ett par år sen. Den hade en stegrande älg på framskärmen.
Säger som föregående talare, skaffa ett märke. Alltid retar det nån och det är bara kul.