Problemet med att bo i lägenhet, känns som man får acceptera sådant. Har en tjurig gubbe till granne, i mitt förra rum spelade jag musik lite lagom högt på NYÅRSAFTON, klockan 16 på eftermiddagen. Gubbfan knackade i väggen. Gick ut i rummet bredvid, hördes inte mycket genom väggen. Kom det igen "KNACK, KNACK". Vred upp lite till och sket i han. Nyårsafton liksom. Sen har väl det hänt att han knackat i väggen någon mer gång på dagen. Bytte rum och nu är problemet rätt löst, har trappuppgången, ett fönster ut mot gården, samt köket väggivägg. Så är rätt lugnt.
Men varje gång man har typ fest eller nåt är gubben där och öppnar balkongdörren och stänger den hårt igen såfort någon går ut på balkongen >.<
Sen innan hade vi en granne väggivägg som gillade att spela Abba när hon blev packad, och det var ofta.. O så börja hon sjunga också.. Mitt i nätterna, vardagar när vi andra sover och går till skola/jobb dagen efter. Då hände det väl att man tog fram hammaren och knackade i väggen..
Är inte så stort fan av "GIMMIE, GIMMIE A MAAAN OF THE MIIIDNIGHT, MAMMA MIIIA, IN A RICH MAN'S WOOORLD lalALLALALALlala" när man ska va pigg dagen efter