3640
Sök

Dagens dasspapper?

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
22 augusti 2008
#41
Smedhult skrev:
ichibon skrev:
Turbo_Erik skrev:
Hmm Hört att tjejer torkar bakifrån och fram, och vi killar framifrån och bak.
:d
Snarare bakifrån och bak?
Alltså vadå, menar du att ni stoppar handen mellan benen framifrån och torkar där bak så?? För det verkar typ.. omständigt?
nej inta mellan benen:P runt ryggen typ o framifrån o bak wink
Jaha, men bakifrån och bak heter det då!
Så måste man torka annars kan man få bakterier i härligheten fram! Har min mamma sagt.

/ichi

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
22 augusti 2008
#42
prodrive skrev:
ichibon skrev:
Själv kör jag med näsdukar som jag tvättar efter bruk - återvinning!
Låter ju mysigt att tvätta en näsduk efter att man har torkat bajs i gumpen, eller vänta tjejer skiter inte eller hur var det? lol
Haha det var självklart ett skämt. smile

/ichi

1 749 Inlägg
22 augusti 2008
#43
alex_side skrev:
Tjena alla gorgare.. big_smile måste bara skriva av mig lite jag börjar ju snart koka!..var såhär att för 1 vecka sedan när man var klar på skithuset o jaa ni vet man ska torka.. iaf när jag skulle ta papper vad tror ni jag ser då? en dassrulle som ser ut som någon lindat in bakplåtspapper?!?! helt seriöst så jag tog en bit o kände och som jag trodde det var sten hårt. vem fan vill torka sig med sånt? mad

flög ut från toan "efter jag torkat mig så klart" roll och frågade mossan var i hela ...... hon hade hittat det..får ju fasen sår i aslet! Hon lovade att köpa ett nytt nästa gång.. Bra tänkte jag, men icke nästa gång var det papper som hade såna små piggar på det.. lika hårt som det andra, går nog jämföra med sandpapper.

asså hallå! ngn mer som råkat ut för det? hur kan man ens få sälja skiten :S

ÄLSKA LAMBIIIII!!
Din morsa kanske gav dig en pik om att du får bidra till hushållet lite?roll

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

526 Inlägg
22 augusti 2008
#44
ichibon skrev:
Smedhult skrev:
ichibon skrev:

Snarare bakifrån och bak?
Alltså vadå, menar du att ni stoppar handen mellan benen framifrån och torkar där bak så?? För det verkar typ.. omständigt?
nej inta mellan benen:P runt ryggen typ o framifrån o bak wink
Jaha, men bakifrån och bak heter det då!
Så måste man torka annars kan man få bakterier i härligheten fram! Har min mamma sagt.
Exakt.. Inte kör jag in handen mellan benen, då har man ju klockspelet ivägen och så wink


35 Inlägg
22 augusti 2008
#45
_Wallis_ skrev:
Turbo_Erik skrev:
Hmm Hört att tjejer torkar bakifrån och fram, och vi killar framifrån och bak.
:d
Frammåt tork kallas det.

Du märker om en tjej gör det när du går "down"... lol
Haahahahaha fyyyyfaaaaan vad nasty!!!

/Linus V
Göteborg

Wallo
22 augusti 2008
#46
Jag hatar för mjukt papper, då fastnar bara massa papper på den lilla mannen när man torkar den.
De blir som en vit liten tunn pappersfilm som är ett h*lvete att få bort..

Hur mycket man än sitter o plockar så finns det alltid massor kvar,
tillslut kan man bli så desperat att man sitter med pincett o lyckas nypa sej istället.
Både små nypmärken och vita pappersflagor....

kul om man är på "besök" hos nån lixom.. 

"eeh ja nöp mej med pincetten när jag skulle kissa.... och det där vita... det är... papper..... de är sant...."

2 118 Inlägg
22 augusti 2008
#47
kungsylvia skrev:
Jag hatar för mjukt papper, då fastnar bara massa papper på den lilla mannen när man torkar den.
De blir som en vit liten tunn pappersfilm som är ett h*lvete att få bort..

Hur mycket man än sitter o plockar så finns det alltid massor kvar,
tillslut kan man bli så desperat att man sitter med pincett o lyckas nypa sej istället.
Både små nypmärken och vita pappersflagor....

kul om man är på "besök" hos nån lixom.. 

"eeh ja nöp mej med pincetten när jag skulle kissa.... och det där vita... det är... papper..... de är sant...."
HAHAHAHAHAHA lol

D.i.l.l.i.g.a.f

Maizer
22 augusti 2008
#48
Wallo skrev:
Jag hatar för mjukt papper, då fastnar bara massa papper på den lilla mannen när man torkar den.
De blir som en vit liten tunn pappersfilm som är ett h*lvete att få bort..

Hur mycket man än sitter o plockar så finns det alltid massor kvar,
tillslut kan man bli så desperat att man sitter med pincett o lyckas nypa sej istället.
Både små nypmärken och vita pappersflagor....

kul om man är på "besök" hos nån lixom.. 

"eeh ja nöp mej med pincetten när jag skulle kissa.... och det där vita... det är... papper..... de är sant...."
Kan bara hålla med, det där lilla jävla som fastnar är så jävla irriterande. Använder dock vatten för att få det att släppa istället för pincett.
Och jag håller med, så jävla fattigt med sånt där jävla smörpapper istället för riktigt, usch.

11 Inlägg
22 augusti 2008
#49
RAMBOPAPPER SÄGER JAG!

GROVLEK 40 Sandpapper... Då åker rosten av!

Mercedes Benz E 200:an rullar... o rular...

271 Inlägg
22 augusti 2008
#50
OMFG, vilken tråd!! tongue


Wallo
22 augusti 2008
#51
Maizer skrev:
Wallo skrev:
"eeh ja nöp mej med pincetten när jag skulle kissa.... och det där vita... det är... papper..... de är sant...."
Kan bara hålla med, det där lilla jävla som fastnar är så jävla irriterande. Använder dock vatten för att få det att släppa istället för pincett.
Och jag håller med, så jävla fattigt med sånt där jävla smörpapper istället för riktigt, usch.
men om du använder vatten så har du ju ett nytt problem... då e den ju blöt igen.. som man inte ville... sen då? torkar du den med samma papper igen eller? ond cirkel det där...

474 Inlägg
22 augusti 2008
#52
hahaha.. faan dagens skratt genom hela tråden big_smile

Volvo S60 2.5T AWD

1 174 Inlägg
22 augusti 2008
#53
TACK! Du fick mig att skratta i dag, (första gången denna dag)
Senast redigerat av Akka (22 augusti 2008)

Wallo
22 augusti 2008
#54
undra om de va så man kom på helikoptern.... hette säkert slungan innan 60-talet..

804 Inlägg
23 augusti 2008
#55
alex_side skrev:
ÄLSKA LAMBIIIII!!
Så fassen heller, Lambi kan dra sig någonstans, trött på att leta efter G-punkten..
Edet Soft ska det vara, lagom mjukt och fingrarna slinker inte genom hela tiden.

Silken skillnad en felskrivning kan göra.
Senast redigerat av baaki (23 augusti 2008)

1 963 Inlägg
23 augusti 2008
#56
Va i ?? gillar du när fingrarna slinker igenom pappret eller va pratar du om? hehe

Men are not born - Men are made

Svartlistad
446 Inlägg
23 augusti 2008
#57
baaki skrev:
alex_side skrev:
ÄLSKA LAMBIIIII!!
Så fassen heller, Lambi kan dra sig någonstans, trött på att leta efter G-punkten..
Edet Soft ska det vara, lagom mjukt och fingrarna slinker in genom hela tiden.
whatta fuck !?
så du gillar när fingrarna "slinker" igenom asså ? yikes


4 506 Inlägg
23 augusti 2008
#58
jimmy-124 skrev:
baaki skrev:
alex_side skrev:
ÄLSKA LAMBIIIII!!
Så fassen heller, Lambi kan dra sig någonstans, trött på att leta efter G-punkten..
Edet Soft ska det vara, lagom mjukt och fingrarna slinker in genom hela tiden.
whatta fuck !?
så du gillar när fingrarna "slinker" igenom asså ? yikes
Jag kan slåvad om att han älskar Ostbågar ochså big_smile

Kan du andas kan du dö.

svetsare
329 Inlägg
23 augusti 2008
#59
helt sjuk tråd... riktigt intressant läsning=D

Celica 2.0 Gti -90

Maizer
23 augusti 2008
#60
Wallo skrev:
Maizer skrev:
Wallo skrev:
"eeh ja nöp mej med pincetten när jag skulle kissa.... och det där vita... det är... papper..... de är sant...."
Kan bara hålla med, det där lilla jävla som fastnar är så jävla irriterande. Använder dock vatten för att få det att släppa istället för pincett.
Och jag håller med, så jävla fattigt med sånt där jävla smörpapper istället för riktigt, usch.
men om du använder vatten så har du ju ett nytt problem... då e den ju blöt igen.. som man inte ville... sen då? torkar du den med samma papper igen eller? ond cirkel det där...
Jo lite komplicerat är det ju, men jag föredrar vatten framför papper faktiskt, den får va lite blöt då.


Sök