Ja mej också när de typ säger opel=Gevalia Nyrostat eller köp en opel se naturen genom plåten de var ju som sagt på gamla oplar som de stämde i nya test i tex vi bilägare fick en ny opel 5:a i rostskyddsbetyg de var utmärkt skrev de de har bättrat sig avsevärt på den punkten.Min opel kommer i o för sig från 70 talet men den är ingen rost hög.
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Värsta sloganen har nog opel själva kommit på " skönhet kommer inifrån". Det stog det, om ni minns, bakpå Oplar för kanske tio-femton år sen...Menade dom att oplar var fula. Åtminstone här i Västerbotten kan man säga att nån har " vackersidan in", och det är inte någon komplimang.
Opel är bra bilar idag, åtminstonde lika bra som saab (samma skit) En omega årsmodell 1998-1999 är att rekomendera, finns som MV6 3.0 24V med 211HK bakhjulsdrift & manuell låda. Dessutom är just dom modellerna helgalvade. 2000 kom en nyare kaross ut på marknaden, men det är lite för mycket cadillac i den karossen för mitt tycke, omega b (1994-1999) ser aggressiva ut & har oslagbar komfort.
Hur var det med gamla Renault? En sitter i, två skjuter på.
/Göran
Typ ...
Renault en bil för två,en sitter i o en skjuter på.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"