såg volvos reklamskyltar för ett tag sen då tanken slog mig.. deras slogan är relativt bra genomtänkt.... Deras slogan löd så här... " Volvo for life"..... Alla vet ju i dagens samhälle att volvo betyder "jag rullar".. då kan nog alla lista ut vad deras baktanke va med deras slogan.....
sen kan man ju dra igång med..... Citroën, sitt å träng, sitt å träng, sitt å träng tralllaalalalal peugeot, bilen förtvå, en som sitter i och en som puttar på
älskar bara detta, jag och en kompis var ute och gick i en skog då vi var små, då hittade vi en riktigt risig sönderrostad bucklig gammal raggar amazon, på bakrutan stod det "En ny volvo under inkörning"
ja vad säger man, vi skojar än om det och brukar kalla det "ska vi gå till volvoaffären"
såg volvos reklamskyltar för ett tag sen då tanken slog mig.. deras slogan är relativt bra genomtänkt.... Deras slogan löd så här... " Volvo for life"..... Alla vet ju i dagens samhälle att volvo betyder "jag rullar".. då kan nog alla lista ut vad deras baktanke va med deras slogan.....
"volvo for life" = "jag rullar för livet"
jo eller så har dom tänkt att skaffar man en volvo så blir man aldrig av med den! hehe