3313
Sök

Måste ha hjälp med fälgar

5 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
Tja jag har en Audi A4 årsm 96 och måste veta om jag kan ha ett par 18" fälgar på som har bultmönster 114.3/5 går det att sätta de på min bil?

1 688 Inlägg
23 augusti 2008
Hur sänkt är den? Fråga med andra A3-ägare här på garaget som har 18" fälgar.
http://www.garaget.org/search.php?q=Aud … 2=&p=1

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

143 Inlägg
23 augusti 2008
edvig skrev:
Tja jag har en Audi A4 årsm 96 och måste veta om jag kan ha ett par 18" fälgar på som har bultmönster 114.3/5 går det att sätta de på min bil?

låter som ett bultmönster till JDM bilar dvs supra, skyline rx7 osv..

iaf så har du 5/112 på din audi så d passar inte.

5 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
Den är inte sänt alls, har precis börjar med den. men dessa fälgarna jag har tänkt att köpa har suttit på en mazda innan och den snubben snackade om att man kunde sätta på "spaceplattor" som gjorde att det kunde passa? fast det lät inte helt säkert...

2 283 Inlägg
23 augusti 2008
Nae köp det riktigt från början.

R.I.P. Michael Jackson!

143 Inlägg
23 augusti 2008
edvig skrev:
Den är inte sänt alls, har precis börjar med den. men dessa fälgarna jag har tänkt att köpa har suttit på en mazda innan och den snubben snackade om att man kunde sätta på "spaceplattor" som gjorde att det kunde passa? fast det lät inte helt säkert...

d går men ja tycker du skall köpa fälgar som har ditt bultmönster

5 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
riktigt snygga är dom, men men man kan inte få allt här i världen. tack för svaren

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
23 augusti 2008
Du har Bultcirkel 5/112 och då passar det inte.
Men 18" ska du få på utan problem, bara det är rätt bultcirkel.

///Nazty

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

5 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
hur går det att få de fälgarna att passa då? vad måste man köpa till osv?

1 688 Inlägg
23 augusti 2008
Nya nav med rätt bultcirkel är ju en ide, men med dom modifikationerna så måste du köpa nya bromsskivor runtom som också har rätt bultcirkel = dyrt.

Hade det varit mindre skillnad så hade bultar med flytande kona kunnat vara ett alternativ.
Det kanske går ändå, ring och hör med en däckverkstad.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

5 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
jaha shit! aja ska kolla runt lite med det blir nog lättast med samma bultmönster ändå! tack

Sök