Tillbringade en kanon fin dag tillsammans med Gavleracing i natursköna högbo-bruk.
dagen bjöd på fina bilar med stor variation och trevligt bemötande.
uppställningsområdet i naturmiljö var helt underbart snyggt.
arrangörerna gjorde ett kanon jobb under hela dagen å va varmt tillmötesgående å fanns till ständigt förfogande *tummen upp*
domarna hade som dom själva sa med förfinade ord från mig en *piiiip* dag att bedömma pga den höga standarden på bilarna ...men tummen upp tiller oxå för ett kanon bra jobb å tillmötesgående uppförande...SNYGGT jobbat
Ramp bedömningen va ett väldigt trevligt inslag under dagen för uppvisande av bilarna...mycket trevligt.
Även vår i början dansande speaker på scen ,va helt strålande att lyssna på...fin fint jobbat.
åkte hem med en vinst i bagaget som jag tackar ödmjukast för
med andra ord STORT TACK till arrangörerna,sponsorer,utställare,besökare å alla andra som jag missat för en väldigt trevlig dag i Högbo-bruk.
GRATTIS till alla vinnare oxå.
(ett liten risbuske vill jag dock ge, till dom som inte kunde låta bli att burna loss på gräsmattan vid hemgången....synd om arrangörerna ska få dynga å kanske inte få nyttja denna fina plats i framtiden igen pga att *några vill sladda på gräset)
håller tummarna att kommunen inte blir allt för sura över detta.
Väl mött igen nästa år å vi syns på vägarna
//Mvh Matte