började i januari tog de i juli... med ett stort avbrott på 3 månader för att bilskolelärare va på kurs och dom kunde inte hitta några vikarier. Men klarade både teori och uppkörning på första försöken! *stolt*
"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
för mig tog det totalt 4 mån fr det att jag skrev in mig på körskola tills dess att jag hade lappen i handen.. vart lite väntetid på både skrivningen och uppkörningen för 7 år sedan
började 1 halv år innan ja fyllde 18år ok betade en intensivkurs 15tusen eller va det kostade för 11år sen, samma dag man fyllde 18år så råka jag få en olovligkörning tack så mycket det vart indraget ok 15t i sjön, startade igen när man va 20år men rutnade efter tag då hade man slängt runt 10t till körskolan, nu är man 28år ok klarade kortet när man va 27år ok körkortet ha kostat aldelest för mycket. så det tog mig 11år att ta mitt kort ok det har nog kostat runt 60 till 70 tusen med alla mistag man har gjort när man va ung o dum.
Fyllde 18, 25 Juli (för många år sedan) och hade körkort den 31 samma månad, 6 dagar asså Ja skrev och körde samma dag, första möjliga dag efter min födelsedag.
fyller den 20mars men fick kortet 4aug.. 3 veckor väntetid på halkbana, 6 veckor väntetid på teori och sen 8 veckor väntetid på uppkörning. helt sjukt!
Jag fyller 18 om en månad. Har gjort halkan och bokat teori+uppkörning på min födelsedag vi får väl se hur det går. Körkort på 18års dagen kan inte vara vanligt
Jag började med kortet i mitten av maj 06 klarade teorin den 31 augusti, dagen efter min födelsedag. och fick vänta till den 16 oktober på uppkörning som jag klarade på första så de tog ca 5 månader. dock med 1.5 månaders väntetid på uppkörning