tyvärr så verkar denna lagom löjlig.. man kan max göra en uppföljare, möjligen 2 innan allt bara blir skit!
Men när det gäller F&F så har dom ju varit skit sedan film 1...
Jag är lagom sur på att dom har med en Impreza som huvudbil i nya filmen, snart är väll Impreza känd som överstylad dunka dunka bil med massor av neon istället för brutal rallybil som gjort Colin McRae, Richard Burns och Petter Solberg världsmästare... FAN!
Varför ska (nästan) alla klaga när det kommer en välgjord bilfilm som visas på bio överallt med fina bilar?? nej man ska tydligen klaga på allt möjligt som gamla panchisar??
Varför ska (nästan) alla klaga när det kommer en välgjord bilfilm som visas på bio överallt med fina bilar?? nej man ska tydligen klaga på allt möjligt som gamla panchisar??
Vet du någon sådan film?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
hum jag fick en ganska bra "idé" eller jag tycker den var bra i alla fall
"idé:n":
vore det inte coolt som f*n om man kunde ordna "drive in bio" på denna film i sommar någonstans så kunde vi dra dit allihopa och ha kul och se filmen, eller ?
Vet du någon sådan film?
Sista riktigt bra bil-filmen måste varit Gone in 60 Seconds. Det verkar som om dom valt en mer seriös ton på den här nya filmen till skillnad från 1 & 2. Sen hur ofta gör dom bilfilmer egentligen som får riktig uppmärksamhet och inte är "Direct to Video" skräp?
The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.
tror den kan va bra! Skönt att dom gamla skådisarna är tillbaka. Coola bilar och bra skådisar kan bli fräckt att den liknar ettan då lite med kapningarna! Ska lätt se den!
hum jag fick en ganska bra "idé" eller jag tycker den var bra i alla fall
"idé:n":
vore det inte coolt som f*n om man kunde ordna "drive in bio" på denna film i sommar någonstans så kunde vi dra dit allihopa och ha kul och se filmen, eller ?
Ärligt, jävligt cool idé asså! Undra hur pass genomförbar den är?