Jag har en hyundai Coupé 2,0 -03. Men nu funderar jag på att sälja den och köpa en Mazda 6 2,3 -03/04. Är dock lite kluven, gillar ju min bil skarpt Vad hade ni gjort?
jag hade nog köpt mazdan om jag bara hade haft dom två att välja mellan, Har en jobbar kompis som har just den mazdan me kjol och den verkar väldigt fin och går hyfsat, sen kan man ju säga att mazda är nog starkare märke än hyundai
mazda 6 med 2,3 går väldigt bra, samt att den är lite roligare att åka i både själv och med passagerare om man jämför med hyundaien och lite mer känsla inte väldigt "plastig"
Jag hade nog bytat upp mig till en coupé 2.7 v6 istället, vet en som ska sälja haha
Nä men dom nyare modellerna på coupén är inte alls lika plastiga som andra Hyundai modeller. Min är en 02:a, morsan har en elantra 06:a, och den är sjukt mycket plastigare än min.. Sen tycker jag coupén är skönare mot ögat också
nej, köper en ny coupé gör jag inte tycker bägge är sköna mot ögat. fast är ju bekvämare, medans coupén är mer av en "blickfångare". nej, det är ett svårt val .....
mazda 6 med 2,3 går väldigt bra, samt att den är lite roligare att åka i både själv och med passagerare om man jämför med hyundaien och lite mer känsla inte väldigt "plastig"
Plastig kan jag ju inte direkt påstå att min coupé är. fast det är ju klart mer praktiskt med en 5dörrars.