jo det är förgasare, men tycker det mer verkar va nått med tändningen, låter så iaf plus att det hela började när tändningen (brytarna) strulade men ska kolla membranet iaf
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
jao jag får prova, tror dock inte att det är det för så där har inte mina andra volvos jag har haft med förgasare när membranet är väck... men ska prova som sagt... ska kika vidare imorgon iaf
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
sant, är ju inte omöjligt att den gick när brytarna började jävlas, kanske vart nån kortis eller nått... men jag tyckte fasen att jag såg ett överslag förut i fördelaren föresten, kanske det som spökar
jahapp, då har man gjort sig av med sierran då, så då vettefan om jag behöver denna som vinterbil längre... men vi får väll se hur det blir
iaf, så har det inte hänt så mkt på sista tiden, men har iaf fixat så den går riktigt, var kamremmen som hade kuggat över ganska många kugg... så fixade till det idag, och den gick endå inte riktigt, blöddrade på maxvarv typ, men är väll stiften då tänkte jag, så jag kör så här tills jag har köpt nya stift, så jag drog en repa efter vägen och sotade ur den endå, och då började den gå helt riktigt igen... så nu går den som en klocka igen