3290
Sök

Hjälp med att få tag på vikingchip

53 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
Hej jag behöver lite hjälp med att få tag på någon ifrån vikingchip, jag har tesat telefonummret på deras hemsida och det verkar inte funka, inte mailen heller.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
30 augusti 2008
Om dom inte går att nå är det då lämligt att ha sådana oserösa grejjer i bilen?

I got Dubs!
2 423 Inlägg
30 augusti 2008
Alltid funkat o nå dom.
Semester kanske?

854 Inlägg
30 augusti 2008
Göran på Viking har inte chippningen som heltidsjobb utan bara som en grej vid sidan om. Jag har själv ingen erfarenhet av hans chip än men det är många som rekomenderar det.
Jag pratade med honom för några veckor sen och då sa han att han hade mycket annat att göra så därför var det inte så lätt att få tag i honom.

53 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Jag försöker med jämna mellanrum att ringa till han men inget svar.

"Om dom inte går att nå är det då lämligt att ha sådana oserösa grejjer i bilen?"
onödig komentar då jag undrade hur jag skulle få tag på dom och inte frågade hur deras produkt är.

211 Inlägg
31 augusti 2008
Drog iväg ett mail i förra veckan och jag väntar på svar, har iofs vart helg och så.. Väntar lite till tongue hehe

Annars har ju klracing till 740 och sådana.

53 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Jag vill helst bara ha viking eller bsr

128 Inlägg
1 september 2008
tilldig skrev:
Jag vill helst bara ha viking eller bsr

Bsr svarar alltid hehe...

Jajjemen!
1 512 Inlägg
1 september 2008
Fick svar direkt när ja mailade ang mitt chip, å de var snabb leverans också.
Var samma sak för polaren som beställde nån månad efter mig.

Han har nog bara mkt å göra.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

53 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
är ni nöjda med era chip då?

12 086 Inlägg
2 september 2008
Jag fick svar från honom när jag mailade, mkt trevlig bemötande hade han oxå.
Skriv ett mail och avvakta om de är som folk säger att han har lite mkt att göra.

1 Inlägg
1 februari 2009
Jag har hört mycket bra om deras chip. Har själv försök nå dom i mer än ett halvår utan att få svar. Har stått "under construction" på deras hemsida lika länge.

/Viktor

854 Inlägg
1 februari 2009
Grande skrev:
Jag har hört mycket bra om deras chip. Har själv försök nå dom i mer än ett halvår utan att få svar. Har stått "under construction" på deras hemsida lika länge.

/Viktor

I så fall har du nog lyckats maila någon annan för så lång tid tar det inte innan han svarar.
Jag är för övrigt nöjd med mitt chip.

566 Inlägg
1 februari 2009
Jag har köpt flera chip av vikingchip.Har funkat kanon. Han brukar va lite seg och svara på mail . Men när han svarat så ligger alltid chippet på lådan dagen efter.

Fast en kompis hade inte lika tur..Han har köpt 2 chip och inget av dom har funkat. Vi ska prova mitt chip i hans bil och se om det är chippet elr bilen som krånglar.

SKÅNE
22 Inlägg
19 mars 2009
FORTFARANDE problem med att nå dom, går inte. jag behöver ett chip till min 940. går inte. duktigt irriterande!

864 Inlägg
19 mars 2009
Varför inte BSR då? Personligen tror jag inte det kan skilja så mycket mellan tillverkarna när vi pratar programvara till ett såpass simpelt srut....

12 086 Inlägg
20 mars 2009
Nej, men priset skiljer.

Pan
20 mars 2009
Jag och polare kör med ECOMAX @1bar Funkar skitbra om han är svår att få tag på vet jag inget om då jag hade turen att förra ägaren redan chippat min.

1500kr har jag för mig att han tar för ECOMAX som är optimerat för 1.2bars ladd. BSR tar betydligt mycket mer för sitt 2950kr.

MVH

17 Inlägg
6 april 2009
Har varit kontakt med vikingchip på mail och kommit överens om vilket chip jag ska ha och så.
Jag har satt in pengar på deras konto och efter det har det varit knäpp tyst på mailen och inget chip i posten.

www.vikingchip.com
goran@vikingchip.com ,  jag kan väl inte ha blivit blåst om jag har använt denna mailadress?

Tycker att det är väldigt oseriöst att man inte får någon bekräftelse på att dom har fått pengarna.

vinnarskalle!
907 Inlägg

Sök