tjabba! den 26 juni så ska hela familjen åka ner till vara till syrrans kille som bor där! eller,dom bor en liten bit utanför vara! såå,va finns det att göra där?
vi ska åka saaben och volvon ner,så då har ja en bil att leka med
mvh
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Din arma stackare.. HEHE. ja inte e de mycket inte. Du kan ju alltid ta kontakt med dom på sidan från vara. finns ett bra gäng. kan kanske ta med dig ut på lite dumheter..
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
jadu,fiska,åka bmx mm! alltid kul att prova på nåt nytt
haha näe ja vet att det inte finns så mkt att göra där,specielt där dom bor jag och polarn var ditt och hälsade på när vi var på elmia
är det långt till trollhättan därifrån? och näe,ja vill inte se nå alkisar,ser en varenda dag ju(min granne)
Ok ok, bor dom inne i Vara eller ? Spelar väl ingen större roll egentligen, för det finns ju inget att göra där inne heller men .. Nä det är inte så långt till Thn, typ 4 mil eller nåt . Borde väl hända lite mer där än i Vara iaf .
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
jadu,fiska,åka bmx mm! alltid kul att prova på nåt nytt
haha näe ja vet att det inte finns så mkt att göra där,specielt där dom bor jag och polarn var ditt och hälsade på när vi var på elmia
är det långt till trollhättan därifrån? och näe,ja vill inte se nå alkisar,ser en varenda dag ju(min granne)
Ok ok, bor dom inne i Vara eller ? Spelar väl ingen större roll egentligen, för det finns ju inget att göra där inne heller men .. Nä det är inte så långt till Thn, typ 4 mil eller nåt . Borde väl hända lite mer där än i Vara iaf .
näe lite utanför! haha näe precis aha okej,ja precis
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!