Å fy, 450 spänn? Nåja, vi kommer ju undan med halva priset jämfört med i sverige oavsett tullen eller inte
Fast klart roligare om man slipper den där extra avgiften, är ju inte ens halva priset då
Jo jag beställde tidigare idag och det ska skickas med UPS, hans egen kommentar var "we always declare the package at very, very low price when shipping internatinally". Jaha tänkte jag och drog iväg en beställning direkt. $577 vart det, sen vad det står på paketet märks ju senare
Regionsfri det vet jag inte alls, jag gör jämt backup på mina filmer så dom blir ju inte låst till någon region ändå, eller ja nått sånt hehe. Finns ju elektronik nissar som fixar sånt annars ju om man vill.
Fortfarande utrymmeshandikappad dock, fan inte plats för en 2-Din stereo, inte orkat plasta en ny panel, ofta man är i källaren när det är såhär fint väder. Mina få semesterdagar har bestått utav, bärs, sola, bada, vackra kvinnor och så vart det jobb 60 mil hemifrån igen imorgon... Nåja blir nog fart ska du se när jag har den hemma haha