2585
Sök

Festställe i Norrköping?

6 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#1
Vart festar man? smile


116 Inlägg
13 juni 2008
#2
även hugos, wasa o trädgårn för att nämna 3 st=)

Frippe

508 Inlägg
13 juni 2008
#3
Hemma hos mig tongue

Nej jag har ingen aning går aldrig ut utan här är det grillkvällar som gäller ingen dyr sprit då smile
Senast redigerat av Volvo glidaren (13 juni 2008)


6 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#4
Vi kommer ett gäng imorrn, vi vill ut nånstanns, alla är runt 20-22, så vart ska vi ta oss? smile
Senast redigerat av Cirius (13 juni 2008)


508 Inlägg
13 juni 2008
#5
Cirius skrev:
Vi kommer ett gäng imorrn, vi vill ut nånstanns, alla är runt 20-22, så vart ska vi ta oss? smile
Trädgården är fint tycker jag men där brukar det vara knölfullt med folk så det tar ju mer än 30 minuter att gå på muggen tongue

Beror ju på vad man är ute efter också vill man bara sitta och dricka är det trädgården som gäller och är det disko som gäller så är det Otten eller palace annars om man är lite till åren kommen så är det borgen som gäller så det finns lite att välja på smile


6 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#6
Vi är ute efter Disko, hur hittar man till Otten eller Palace för en icke van Norrköping åkare? smile


508 Inlägg
13 juni 2008
#7
Oj jag som är så dålig på att förklara men åker man till Norrköpings tågstation och kommer från max (hamburgarstället) så tar man vänster i rondellen vid tågstationen där ligger en Statiol mack eller någon annan mack där ni ska svänga in och sedan Åker man rakt fram över korsningen som kommer så ligger Palace en bit in där och tar man vänster i korsningen så ligger Otten.

Hoppas du förstår .


6 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#8
Får helt enkelt be polaren läsa beskrivningen imorrn så får vi se om vi hittar. Han kör smile Men tack så mycke för hjälpen!


508 Inlägg
13 juni 2008
#9
Så lite så bara parkera vid tågstationen och fråga någon för det är gång avstånd från tågstationen annars går ni omkring runt tågstationen så borde ni hitta smile


6 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#10
Vi kommer dit rätt sent, så bara de är drag där så hittar vi nog =-]


508 Inlägg
13 juni 2008
#11
Det brukar det vara så ni hör det säkert smile


6 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
#12
Vi var på Palace å hadde de bara fint smile smile smile



Sök