3591
Sök

klhlh

6 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
jijn
Senast redigerat av Tohwe (7 december 2008)

vinnarskalle!
907 Inlägg
18 juni 2008
En bekant till mig stoppade in den stora färddatorn i sin bmw 325. Jag har för mig att han fick dra nya kablar, och han underströk att det var jävligt och trångt.. (=

Teknik Informatör
371 Inlägg
18 juni 2008
du får garanterat riva upp en del och montera in ny kabel matta osv...på dem lite tidigare modellerna fanns det dock en del fördraget på E30 och E34...

det bör nog tänkas igenom innan du börjar smile

BMW E3 it takes one to catch one :)

6 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ..gud så drygt

Teknik Informatör
371 Inlägg
18 juni 2008
jo det kan man säga...men men det är bara att ta lång semester och börja smile
eller köpa en bil som har det redan wink

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
18 juni 2008
är väll bara plocka bort och se vad som finns bakom där färdatorn ska sitta...

2slow

6 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
jag har gjort arkeologisk utgrävning där bakom, fanns massa slutsstegs ut och ingångar samt mkt mkt mer kablar men icket någon sån som jag ville hitta.. tycker bara att det borde va fördraget eftersom ajg har för mig att färddator var ett tillval när man köpte bilen frånm början och smartast av bmw skulle ju ha varit att fördra innan så det bara va att stoppa in ? tänker jag fel

Teknik Informatör
371 Inlägg
18 juni 2008
men det gör gärna så att dem utvecklar en kabelmatta för varje alternativ...förr gjorde man bara en matta för alla modeller då det inte fanns pengar så det räckte...

6 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
jahapp .. får be nån större expert än mig att ta en titt där bakom alternativt ringa uupp nån bilingenjör och hota den till livet om den inte tar reda på hur det ligger till

Teknik Informatör
371 Inlägg
18 juni 2008
eller så byter du bil helt enkelt...nog den snabbaste och smidigaste lösningen smile

6 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
orka mytta
Senast redigerat av Tohwe (7 december 2008)

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
18 juni 2008
gå in på autopower.se dom kan allt om allt om bmw

2slow

vinnarskalle!
907 Inlägg
18 juni 2008
Tohwe skrev:
men orka byta bil när man har haft den tre dagar, denna bil är en nödlösning eftersom jag var så jävla dum att sälja den förra i nåt konstigt tillstånd.

Klickar man på din bil och läser lite, så står det att den skall säljas tonguebig_smile

6 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
ja i framtiden, alltså ingen bil jag har som vision om att äga hela livet. Ett år ska jag väl få dras med den iaf

Sök