4596
Sök

Vilka kan göra motiv i skinn?

Medlem 5280
552 Inlägg
29 mars 2006
Trådstartare
Är ute efter en firma som kan sy motiv i skinn. Vill göra ett motiv i mina skinnsäten men hittar ingen firma som kan göra det. Någon som har tips?

238 Inlägg
29 mars 2006
Vad är det för motiv? Är det reliefsömnad eller färginsömnad? Vad är det för skinn? Hur ser sätet ut?

A B E C E D E

Medlem 5280
552 Inlägg
29 mars 2006
Trådstartare
Det är gripen. Den ska vara i silver. Det är rätt mjukt skinn. Där gripen ska sitta är det 20*20 cm rakt skinn. Inga sömmar eller liknande. Du kan adda mig på msn om du behöver ha mer info.  Scottan@telia.com

Mvh Fredrik

målare
25 Inlägg
29 mars 2006
jag vet en som kan de http://www.flickan.com/ gå in på lastbilar så ser du

238 Inlägg
29 mars 2006
Det är ju inga problem att göra. Jag kan göra det, har maskiner som klarar de. Problemet för mig är tiden. Har högsäsong på jobbet nu och den är över i slutet av juli. Antingen om du kan vänta till hösten annars har du en bilsadelmakare i Falköping som säkert skule kunna göra det för dig. From slutet på augusti tar jag på mig mer inredningsjobb till bilar. Du får gärna höra av om detta. Uppgifterna till bilsadelmakaren nedan.

Adressuppgifter
Ericsson Scandimobil, Claes
Sågareg. 1, 521 36 FALKÖPING   0515-125 70
Mobiltfn Claes   070-521 05 07

--------------------------------------------------------------------------------
Sökord

Inredningar, Skinninredningar, Textilinredningar, Produkter, Specialinredningar
Minimera...

A B E C E D E

Medlem 5280
552 Inlägg
29 mars 2006
Trådstartare
Tackar o bugar till svaren. Synd att du inte kunde fixa det nu för då hade du fått ett lite extra kneck smile Ska höra av mig till killen i falköping. har även skickat ett mail till flickan.com så får se vad det kostar osv. men tack så himla mkt.

238 Inlägg
29 mars 2006
Som sagt, stöter du på problem och inte kan få det fixat innan sommaren så hör av dig till hösten:

Mvh Birgitta

A B E C E D E

321 Inlägg
31 mars 2006
Det e va ja kallar service, härligt smile

Tough ain´t...ENOUGH!

Medlem 5280
552 Inlägg
2 april 2006
Trådstartare
Humlan det numret jag fick av dig gick till en snickare .. hehe blev ett roligt samtal det där smile
När exakt har du tid? Jag har ritat upp det jag vill ha i CAD nu. Ska testa att ta med det till elmia så kanske det finns nån där som kan göra det på plats. Men om du känner att du hinner klämma in mitt projekt nån stans så hör gärna av dig. // Fredrik

238 Inlägg
4 april 2006
Kan tyvärr inte ta på mig mer. Har jobb liggande fram till efter midsommar som är lovat sen länge. Skulle jag säga ett datum skulle det bli i juli tidigast. Tyvärr.... Sök på bilsadelmakerier eller bilsadelmakare så kanske du kan hitta någon i din närhet.
Skulle jag få en lucka så PMar jag. Lite nyfiken på vad det är du vill ha gjort, alltså rent utseendemässigt....

A B E C E D E

Medlem 5280
552 Inlägg
5 april 2006
Trådstartare
Det ska bli 2st gripen ca 15*15cm.

Sök