Som sagt så önskas förslag på 5,25or, coax eller kit spelar ingen roll. Jag ska inte tävla så det behöver inte vara det absolut bästa men häller inget hittepå. Dom kommer troligtvis att drivas med ett steg.
Som sagt så önskas förslag på 5,25or, coax eller kit spelar ingen roll. Jag ska inte tävla så det behöver inte vara det absolut bästa men häller inget hittepå. Dom kommer troligtvis att drivas med ett steg.
Jag skulle rekomendera GAS Alpha 5,25 kitt.. Låter riktigt bra med tanke på att det kostar 600:-.. Har fått bra kritik i tester med.. Men vill du lägga lite mer skulle jag kikat på RF!
Jag skulle rekomendera GAS Alpha 5,25 kitt.. Låter riktigt bra med tanke på att det kostar 600:-.. Har fått bra kritik i tester med.. Men vill du lägga lite mer skulle jag kikat på RF!
GAS är inget för mej.
Prisklass upp till 1500:-, kolla in PhoenixGold RSD. Eller ZRkit om du hittar beg. Vunnit det mesta.
Över säg 2500kr, så har många leverantörer bra kit.
Kontakta mig om du är nyfiken på våra grejer. Men det finns annat med, DLS, Alpine, Pioneer med flera.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!