3097
Sök

7 stygn, sport är inget för mig!

24 Inlägg
9 april 2006
Trådstartare
börja aldrig med någon fysisk sport, man bara skadar sig.
jag har precis kommit hem från akuten där jag fick sy 7 stygn i överläppen pga en liten kollision med ett huvud (tror jag, itne säker) på innebandyträningen.
läppen är lika stor som mitt lår, o värker gör den oxå.

så mitt tips är, håll er borta från all fysisk aktivitet!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
9 april 2006
Ajj yikes
Farligt med fysiska sporter big_smile du borde kanske hålla dej till såna med motor? wink

Vw trimmare
2 995 Inlägg
9 april 2006
haha räckte med 3 stygn när jag pajja läppen har förövrigt brutit svanskota, Skulderblad, en tumme och ett antal tår allt självförvållat smile

21 761 Inlägg
9 april 2006
Nej, sport är ju farligt. Har man riktigt mycket otur så kan man visst få kondition har jag hört, inte bra.

911 Inlägg
9 april 2006
Därför ska man gymma wink

pic up the phone, wazzzaaa

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
9 april 2006
Håller med om att fysisk sportande är farligt, jag och min polare tänkte att vi skulle prova att springa hinderbana, sluade med att jag satt med gipsat ben ( 13cm spricka genom skenbenet ) och polaren stukade foten, så med andra ord, finns det inte med en bil i sporten så håll er borta. smile

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

311 Inlägg
9 april 2006
När min mekaniker skar sig på min fläkt så började de blödda en massa när han nästan skar av handen, och slutade med 5 stygn... så motor är också farligt.
Senast redigerat av nagasaki.020 (9 april 2006)

1 752 Inlägg
9 april 2006
Haha ja ni..tongue jaa vet inte hur ni lyckas med detta..!men jaa har hållt på med fysiska sporter i dryga 14-15 år o den värsta skadan jaa har haft är vätska i knät:) men det kommer säkert mer snart för min del med:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

425 Inlägg
9 april 2006
det finns ju inget roligare en HOCKEY spelar skälv i j18 hc dalen

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Maizer
10 april 2006
Jag lyckades sparka ner en kille när jag spela fotboll, han drog ner mig så jag landa på tummen med hela kroppstyngden och fick ett antal sprickor i hela jävla tummen och fick gå med gips hela sommarn, jag slutade spela fotboll den säsongen och har inte spelat en match sen dess! smile Visserligen fick jag rätt ont i kroppen när jag slog runt med folkrace bilen också haha så motorsporter är nog inte bättre egentligen big_smile
Senast redigerat av Maizer (10 april 2006)

225 Inlägg
10 april 2006
den som orkar träna och tycker det är roligt,,ska nog hålla på med lite sport..ingen ide och gnälla över ett par stygn du kan lika gärna ramla från en cykel eller bryta benet när du är ute och går...
själv håller ja inte på med någon sport..har inte haft ork till det..men vill och tror jag ska börja då man känner sig mycket piggare i kroppen

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Wankel
1 080 Inlägg
10 april 2006
vissa har otur...tränat thaiboxning i ett år och dom enda skadorna jag fått är en spricka i skenbenet som självläkte, och krossade brosket i näsan en gång (inte näsbenet)...om inte ett par huvevärkar räknas som skador ^^

MDS Västerås

Gasglad
295 Inlägg
10 april 2006
har spelat fotboll sedan jag var 9år, om en månad är jag 23år. Har aldrig brutit något eller sytt. Bara stukningar och knävridningar. Det värsta som hänt är: tre nästan avslitna ledband i foten och ett sprucket revben för några veckor sedan. Vill man mest och går in hårdast i duellerna så klarar man sig oftast bäst.

24 Inlägg
10 april 2006
Trådstartare
SieRRa_WeeD skrev:
den som orkar träna och tycker det är roligt,,ska nog hålla på med lite sport..ingen ide och gnälla över ett par stygn du kan lika gärna ramla från en cykel eller bryta benet när du är ute och går...
själv håller ja inte på med någon sport..har inte haft ork till det..men vill och tror jag ska börja då man känner sig mycket piggare i kroppen

jag försökte skoja till det lite, om du inte förstod detta.
oavsett vad man gör så kan man ju skada sig. man kan vricka fingrarna genom att skriva på ett tangentbord, osv...

wink

420 Inlägg
10 april 2006
Sport är helt klart farligt big_smile jag har spelat fotboll när jag var yngre, jag har brutit nyckelbenet, spricka i båtbenet (handen typ), brutit tre tår, stukat handen ett antal gånger och blivit sydd i ögonbrynet big_smile

hårdrockar'n
118 Inlägg
10 april 2006
Ölen räddade mig från sporten.

Modern cars - they all loo like electric shavers

SSS -12
3 217 Inlägg
10 april 2006
Sport är något av det bästa som finns, iallafall innebandy!

Om man kan vad man sysslar med... Sen får man ju vara aningen hårdare än motståndarna också, då är det ju inga problem!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Toya till I die
38 Inlägg
10 april 2006
fotboll är ju roligt.
här sitter man 5% invalid efter 3 knä operationer varefter knät mest innehåller skruvar och gummiband.
men man får ju se det positivt, hade jag inte skadat mig så hade jag ju kunnat följa med på det där talanglägret med pojklandslaget som jag var uttagen till. hmmmmmmmmmm

nu har man ju ett bra skäl till att inte idrotta iaf; skadar jag knät igen blir det cementknä, TUNGT!!!
smile

Sök