4229
Sök

seat ibiza larm

52 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
antar att det här inte är någon felpost i o me elektronik,

En polare behöver få sitt larm urkopplat ur sin ibiza
eller ja.. enkel kabelklippning räcker,
men vart och vilken ?

Enda jag vet är hur jag kortsluter larmet men vet inte om något annat tar stryk i samband med det.
men antagligen så gör det det.

Någon som vet vad som ska klippas för det inte ska funka? eller om det finns någon säkring som går på det ?

RM-operatör
667 Inlägg
28 juli 2008
Har ni läst på locket till säkringsboxen? Sånt brukar kunna stå med där, vilken säkring som går vart.

Ni kan pröva att kika runt här http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=82688

Hade själv gjort det åt er om jag inte vart på jobbet=)

EDIT: Förresten, ta med årsmodell och ev. larm-namn om du kan, folk som är kunniga kan komma att vilja ha det.
Senast redigerat av ShyGuy (28 juli 2008)

52 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
¨jo jag tänkte kolla på locket, men han är o forsmark o jobbar hela tiden så ska ta det när han kommer hem,

han är sån som bara vill ha skiten ur funktion , plocka ur och sälja är för mkt jobb hehe

52 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
ingen aning hur den ser ut.. han tappade den i vattnet och har låst med extranyckeln på passagerarsidan healt iden eller något.. men hans farsa sa att det kunde vara problemet att han låser där eller va han snackade om, fick tag på honom nyss, så ska vänta och se hur de går när han börjar köra med rätta nyckeln igen hehe återkommer om det blir mer problem, eller ja om problemen fortsätter

Sök