3840
Sök

Köpråd!! Suzuki swift sport 07

128 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Hej funderar att köpa  suzuki swift sport 07 ,,,nån som har likadan som kan ge lite för o nackdelar om bilen
Mvh CrazyBone

Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

1 754 Inlägg
31 juli 2008
Vad kan jag säga, Top Gear gillar den. Den är säkert bra!

Jag kan inget om allt.

2 164 Inlägg
31 juli 2008
jag har inte kört en så ny, men typ 05or har jag kört och dom gillar jag starkt smile har en bekant som har en typ 04-05 nånting, och den är jätte bra ! smile

"Life´s too short to drive a boring car"

128 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
dadde skrev:
jag har inte kört en så ny, men typ 05or har jag kört och dom gillar jag starkt smile har en bekant som har en typ 04-05 nånting, och den är jätte bra ! smile

okej ,,ja har inte kört den nya heller ,,för där ja bor har dom ingen sport modell än...men den verkar inte så dum så de blir nog en sån ... hoppas att dom har gul färg på den modellen ,,skulle nog sitta finnt på den:)

Fakta om Bilar
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

Skaune
1 augusti 2008
Vet inte så mycket om den igentligen, mer än att den e ändå ganska ovanlig och oerhört snygg småbil!

128 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Axor skrev:
Vet inte så mycket om den igentligen, mer än att den e ändå ganska ovanlig och oerhört snygg småbil!

Håller med att den är snygg ,,tycker att den är snyggast i den bil klassen ,,,o en plus i kanten att den är ovanlig ,,vill inte ha en bil som alla har smile

Fakta om Bilar

Sök