Idag så rullade min 240 turbo vidare mot nya mål. 95 mil ifrån sitt hem sen 24 aug 2000 Jag önskar den nya ägaren lika mycket glädje och nöje som jag har haft och jag är övertygad om att bilen tas väl om hand , den verkar ha hittat rätt köpare.
alldrig kul att mista sin trotjänare som man lagt ner tid och pengar på, plus alla minnen.... dock min favorit kvaddade vi, men att blir av med sin älskling är alldrig kul trots om man säljer eller kvaddar dom
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Idag så rullade min 240 turbo vidare mot nya mål. 95 mil ifrån sitt hem sen 24 aug 2000 Jag önskar den nya ägaren lika mycket glädje och nöje som jag har haft och jag är övertygad om att bilen tas väl om hand , den verkar ha hittat rätt köpare.
Ja det är värkligen inte kul att göra av med en volvo 240 som är väldigt snygg jag hade en jävligt snygg med den va med i bilsports tiningen... Jag blev med lessen i ögat... men din va snygg ska jag säga..