3156
Sök

Slippa lumpen

Nknn
15 april 2006
Det som garanterat funkar är om du säger att du har tinnitus.. Själv har jag det och jag behövde inte som tur var! Och dem kan ju inte bevisa på nåt vis att du inte har, man behöver itne höra sämre för att man har tinnitus. Jag t.ex. har överkänslig hörsel och hör bra fast jag har tinnitus.

65 Inlägg
19 april 2006
Seriöst grabbar! Det är _många_ gånger lättare att slippa än att verkligen göra lumpen. Alla på mönstringen _letar_ efter fel, så har ni minsta problem kommer ni troligen inte få gå. Syn/hörsel nedsatt = frisedel många gånger. Sen finns det ju alla tänkbara och otänkbara problem man kan hitta på om man nu inte vill göra lumpen smile

Jag själv mönstrade förra veckan i Karlstad och är nöjd med det, fick 8 i cykeln och 7 i styrka och allt annat helt OK så jag ska bli Stridsfordonsskytt/förare big_smile Längtar som bara den. Någon mer här på forumet som har gått denna befattningsutbildning?

173 Inlägg
19 april 2006
Stavve skrev:
Seriöst grabbar! Det är _många_ gånger lättare att slippa än att verkligen göra lumpen. Alla på mönstringen _letar_ efter fel, så har ni minsta problem kommer ni troligen inte få gå. Syn/hörsel nedsatt = frisedel många gånger. Sen finns det ju alla tänkbara och otänkbara problem man kan hitta på om man nu inte vill göra lumpen smile

Jag själv mönstrade förra veckan i Karlstad och är nöjd med det, fick 8 i cykeln och 7 i styrka och allt annat helt OK så jag ska bli Stridsfordonsskytt/förare big_smile Längtar som bara den. Någon mer här på forumet som har gått denna befattningsutbildning?

Jag mönstrade även jag för ett par veckor sen i Karlstad (där jag även bor) och söker även jag till skytt och förare sf90 och även till skyttegruppbefäl sf90. Vette fan om jag kommer in dock, fick en 9 på styrka och 6 på resten av alla tester vilket jag tror är för dåligt... Har du fått reda på ifall du ska rycka in redan??? Vi fick i.a.f. vänta...

44 Inlägg
19 april 2006
Jag ska in som Signalmatros i karlskrona! tongue

2 123 Inlägg
20 april 2006
volvo_240_tic skrev:
alla som inte gör lumpen är bögar..
för alvarligt vem vill ha med en bög i sitt kompani???

och det är inte alls bögigt med 12 män som skedar varandra i ett 6mana tält.

Haha, den var bra big_smile

409 Inlägg
20 april 2006
jag skall in den 7 agusti till P4 skövde skall köra stridsvagnstransport! blir nog kul! fast jag vill inte göra lumpen men var tvungen! sånt är livet tongue

GÖr Som Ford KÖp Volvo!

Sök