Tja! Har plastat lite Men det vill inte härda bara "fläckvis" har det blivit stenhårt. Har då bara penslat in fleecetyg och sen Ett lager glasfiber, detta har stått i 2dygn varav 1 dygn med kupéfläkt..... Vad har jag gjort för fel? För mycket härdpasta?
Skaffa varmluftspistol o tvångshärda det som är blött, jag råkar ut för samma sak lite då och då och det funkar bra. Men oftast får man skära bort det när det härdat för det tar åt sig luft.
För dåligt blandat. Har aldrig vart med om att det har tagit två dygn att härda...
Hhmm okej, vaf menar du med för dåligt blandat? Jag har Inte haft för Lite härdpasta i...... Decibel-->> Har fortfarande inte fått pm å varmluftpistol har jag också prövat :S
För dåligt blandat. Har aldrig vart med om att det har tagit två dygn att härda...
Hhmm okej, vaf menar du med för dåligt blandat? Jag har Inte haft för Lite härdpasta i...... Decibel-->> Har fortfarande inte fått pm å varmluftpistol har jag också prövat :S
Har du använt Plastic Paddings plast/härdare? Sämre skit har jag iallafall aldrig använt. Misslyckat svarende gång man testat det, Biltemas (som är 3ggr billigare) funkar alltid!
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Du har inte köpt det på en båtfirma och glömt hälla i axeleratorn? För sådan plast är 3komponent så mitt tipps är att du fixa ny fin plast och penslar över den gamla.
Jepp håller me DBakuten, gör en ny sats o pensla på.. Blanda ordentligt o kör på så ska du se att det härdar under oxå.. Det kan räcka med ytterst lite härdare ibland för att det ska sätta igång!
Har kommit på vad det är....lite pinsamt Den härdpastan jag tagit....var till för spackel..... hehe Har typ 5 burkar spackel å en massa härdpasta, tänkte inte på vilken jag tog Tur jag kom på det! Tack för era svar annars !