ok det va la mycket man ska tänka på... den problemet e det nog ojämn tändning kan jag tänka mej, men hur gör man för att fixa d?.... och att jag vill ha 250 så hade jag tänkt mej att sätta en t4 och 3" system och skicka den te tech, men vet inte heller hur mycket pengar man vill lägga på bilen... vet inte om jag vill behåla den länge om du fattar vad jag menar, jag e ny i detta därför e det svårt för mej!!!!
Gör absolut ingenting på bilen då tills du har betämt dig för att behålla eller ej . Om du säljer bilen o lägger massa pengar så kommer du bara ånga dig sen & kasta pengar i sjön.
Jag har 98 t4, jag har som Torps skriver, fått domen att jag måste byta styrboxen, och den är INTE gratis. Annars har jag inte haft några problem direkt. Ingen rost. Bara vanliga slitdelar jag behövt byta.
jag har en 00 fast 2,0 år 00 och jag har haft problem med rost men nu e det fixa tror jag ska kanske hänta bilen idag så jag kan ta kort på den o lägga här inne....
ok det va la mycket man ska tänka på... den problemet e det nog ojämn tändning kan jag tänka mej, men hur gör man för att fixa d?.... och att jag vill ha 250 så hade jag tänkt mej att sätta en t4 och 3" system och skicka den te tech, men vet inte heller hur mycket pengar man vill lägga på bilen... vet inte om jag vill behåla den länge om du fattar vad jag menar, jag e ny i detta därför e det svårt för mej!!!!
Gör absolut ingenting på bilen då tills du har betämt dig för att behålla eller ej . Om du säljer bilen o lägger massa pengar så kommer du bara ånga dig sen & kasta pengar i sjön.
jag det va la d jag tänker just nu.. men fixa den problemet med att bilen hakar vill fixa så att jag kan åka lite bättre..
¤¤Inlägg raderat¤¤, var inte meningen att svara bara sådär.
Senast redigerat av torpis (29 augusti 2008)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-